جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 مهر 1402     
سرپرست سازمان مهندسی و عمران تهران خبر داد
بهره‌برداری از تونل اتصالی بزرگراه‌های شهیدان «همدانی و خرازی» تا پایان سال

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات اجرایی تونل اتصال «بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی» خبر داد.

 مهدی صداقتی با اشاره به اتمام عملیات حفاری در ۲ دستگاه تونل- زیرگذر رفت و برگشت اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی، از آغاز عملیات تحکیم نهایی تونل غربی خبر داد و گفت: با پایان یافتن لاینینگ (بتن‌ ریزی نهایی) کف، لاینینگ دیوارهای تونل در نوبت اجرا قرار گرفت و تاکنون ۷۰ متر از ۱۲۰ متر طول تونل غربی تحکیم نهایی شده است.

صداقتی ادامه داد: از ۲۵۰ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری مورد نیاز برای اجرای این تونل و دسترسی‌های آن، تاکنون ۲۰۰ هزار مترمکعب خاکبرداری انجام شده است و این درحالیست که تاکنون ۶۰۰۰ متر مکعب بتن برای احداث تونل اجرا شده است.

وی پیشرفت تونل-زیرگذر اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی را ۶۰ درصد اعلام و ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

پروژه اتصال بزرگراه شهید همدانی با بزرگراه شهید خرازی شامل احداث دو دستگاه تونل به طول ۱۲۰ متر در دو لاین عبوری و دو پیاده رو برای هر تونل، احداث دسترسی های شرق به جنوب و جنوب به غرب به همراه اجرای دیوارهای حائل، اصلاح هندسی مسیرهای موجود و اجرای شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: