جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 مهر 1402     
پخش بیش از یک میلیون تن آسفالت در سطح معابر پایتخت

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از ثبت رکورد بیشترین میزان پخش و اجرای آسفالت در سطح معابر پایتخت طی یک دهه اخیر خبر داد.

 هادی حق‌بین با بیان اینکه میزان پخش و اجرای آسفالت در سطح معابر پایتخت با احتساب خرید از بخش خصوصی از مرز یک میلیون تن فراتر رفته است، افزود: از این میزان ۷۸۰ هزار تن آسفالت تحویل مناطق ۲۲گانه و مابقی در پروژه‌های بهسازی معابر بزرگراهی و برخی از پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران پخش و اجرا شده است.
 
وی این پروژه‌ها را شامل بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراه شهید شوشتری، پل دسترسی بلوار شقایق به خیابان ایثارگران، زیرگذر تقاطع بلوار کوهک با بزرگراه شهید همدانی و پروژه‌های مرمت و بهسازی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان، بزرگراه شهید همت، بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بزرگراه شهید سلیمانی، بزرگراه شهید حکیم، بزرگراه شهید زین الدین، بزرگراه شهید یاسینی، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه امام علی(ع) دانست.
 
وی میزان آسفالت تولید شده در کارخانجات آسفالت شهرداری تهران از ابتدای سال جاری تاکنون را بالغ بر ۷۹۰ هزار تن عنوان کرد و گفت: شاخص یادشده، رکورد تولید ۷۳۱ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۱ را پشت سر گذاشت.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، تولید ۴۱ هزار تن بتن غلتکی از ابتدای سال جاری تاکنون را از دیگر دستاوردهای عمرانی مدیریت شهری پایتخت خواند و یادآور شد: این میزان بتن غلتکی صرف تکمیل عملیات روسازی پروژه‌هایی همچون بزرگراه شهید بروجردی، پل دسترسی بلوار شقایق به خیابان ایثارگران، مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان و زیرگذر تقاطع بلوار کوهک با بزرگراه شهید همدانی شده است.
 
به گفته حق‌بین، کیفیت؛ اصل مهم در تمام فعالیت‌های عمرانی به ویژه پخش و اجرای آسفالت بوده و توجه ویژه به این مهم و سایر جزئیات اجرایی به موازات رشد شاخص‌های کمی در این زمینه ادامه دارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: