جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 مهر 1402     
تعویض جداول حاشیه خیابان‌ها و معابر بزرگراهی پایتخت نهضت بعدی شهرداری

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه پخش آسفالت مناطق و معابر بزرگراهی باید از لحاظ کمی و کیفی در شأن شهروندان باشد، گفت: تعویض جداول حاشیه خیابان‌ها و معابر بزرگراهی نهضت بعدی معاونت فنی و عمرانی است.

هادی حق‌بین در جلسه شورای معاونین فنی و عمرانی مناطق شهرداری تهران که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، با بیان اینکه قطعاً در حوزه فنی و عمرانی دچار نقاط قوت و ضعف هستیم و در این حوزه با رویکرد جهادی کارها پیگیری می‌شود، اظهار داشت: در بخش آسفالت باید ظرف ۴۵ روز آینده عقب‌ماندگی‌ها جبران و به نقطه مدنظر برسیم.
 
وی به موضوع ضرورت نوسازی و تعویض جداول اشاره کرد و گفت: باید همچون نهضت آسفالت که به ترمیم آسفالت معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی پرداختیم به تعویض جداول حاشیه خیابان و معابر بزرگراهی نیز اهتمام داشته باشیم و ان شاءالله باید این موضوع جزء برنامه‌های آینده قرار گیرد.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه تأکید کرد: مناطق نیز باید در این‌ خصوص، نقشه راه دقیق پیشنهادی خود را در اسرع وقت به معاونت ارسال کنند تا این مهم در دستور کار معاونت قرار گیرد.
 
حق‌بین در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین وضعیت آسفالت معابر شهر تهران اشاره و تصریح کرد: موضوع کیفیت تولید و پخش آسفالت در معابر به‌ صورت مستمر مورد پایش قرار می‌گیرد.
 
 وی با اشاره به رویکرد تحولی معاونت فنی و عمرانی در طراحی ایرانی-اسلامی در پروژه‌های جدید الاحداث بر این موضوع تأکید و مشاورین و پیمانکاران را در تحقق این امر ملزم کرد.
 
 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با انتقاد از وضعیت حصارهای کارگاهی اطراف برخی از پروژه‌های عمرانی، گفت: حصار کارگاهی پروژه‌های عمرانی از نظر ظاهری و ساختاری، باید به‌گونه‌ای اجرا شود که منظر شهری را مورد توجه قرار دهد.
 
حق بین تاکید کرد: تا پایان مهرماه تمامی حصارهای کارگاهی دارای ویژگی‌های بصری زیبا و ترجیحاً متحدالشکل باشند و این موضوع در مناطق مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
 
 وی در بخش پایانی سخنانش به موضوع ایمنی فضای کارگاهی و پروژه‌ها اشاره و بر توجه بیشتر واحدهای HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) تأکید کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: