جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 16 شهريور 1402     
اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی کلونی‌های آسیب‌زای پایتخت

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی ۱۳۴ نقطه از کلونی‌های آسیب‌زای شهر تهران در مناطق ۱۹، ۱۵ و ۱۲ خبر داد.

دکتر احمد احمدی صدر در این خصوص گفت: این طرح به شکل کاملاً تخصصی و دقیق در مسیر برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی پایتخت به اجرا در آمد و ۱۶۰ معتاد متجاهر و یکصد بی خانمان ساماندهی شدند.
 
وی با اشاره به اینکه در فاز نخست ساماندهی ۱۳۴ نقطه از کلونی‌های آسیب زای پایتخت، با همکاری مددکاران و کارشناسان حوزه آسیب‌ها، به شکل میدانی نقاط آسیب‌زای محلات شهر تهران پایش شدند، ادامه داد: در مرحله دوم با همکاری یگان حفاظت شهرداری تهران، کلانتری‌های مناطق و گشت خدمات فوریت‌های اجتماعی و مددکاران و حامی شهر مناطق نسبت به جمع آوری و ساماندهی بی خانمان‌ها و معتادان متجاهر اقدام شد.
 
احمدی صدر افزود: در این پایش کاملاً تخصصی ابتدا مکان، زمان وقوع آسیب، نوع آسیب و موارد این چنینی شناسایی می شوند و سپس با همکاری شهرداری مناطق ۲۲گانه، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها اقدامات لازم برای ساماندهی این افراد صورت می گیرد.
 
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: این طرح هر هفته به شکل متمرکز به اجرا در می آید و در این طرح افراد بی‌خانمان و معتادان متجاهر برای ساماندهی و درمان به مراکز مربوطه هدایت میشوند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: