جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 شهريور 1402     
پاکسازی و جمع‌آوری روزانه ۲۰ تن زباله در پایانه مرزی زرباطیه عراق

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه۲ پایتخت گفت: با استقرار نیروهای خدمات شهری در پایانه مرزی زرباطیه جمع آوری روزانه بیش از ۲۰ تن زباله و نظافت ۱۴۵ کیلومتر معابر در سه شیفت کاری انجام می شود.

مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: همزمان با برپایی مراسم اربعین حسینی (ع) در کشور عراق و راهی شدن جمعیت عظیمی از زائران ایرانی به شهر کربلا، ستاد اربعین منطقه ۲ از ۲۸ مردادماه با استقرار در پایانه مرزی زرباطیه به زائران حسینی خدمت رسانی می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه پاکسازی مسیرهای پیاده روی پایانه مرزی زرباطیه عراق از روزهای قبل از اعزام زائران آغاز شده است، افزود: همزمان با عملیات پاکسازی مسیر به منظور حفظ بهداشت محیط با استقرار بیش از ۱۲۰ مخزن پسماند، جمع آوری زباله‌ها به صورت مکانیزه انجام می‌شود.
 
صالحی افزود: زباله‌های تولیدی در روزهای نخست ۲۰ تن بود که در روزهای پایانی با توجه به افزایش تعداد زائران میزان پسماندهای جمع آوری شده افزایش یافت.
 
وی از پاکسازی و نظافت ۱۴۵هزار مترمربعی محوطه پایانه مرزی زرباطیه به‌ صورت شبانه‌روزی و مستمر خبر داد و تصریح کرد: روزانه ۲۰ تن زباله توسط خادمین حسینی از این محوطه جمع‌آوری می‌شود.
 
 صالحی خاطرنشان کرد: شستشوی یک کیلومتری از معابر و همچنین شستشو و نظافت ۱۵۳ چشمه سرویس بهداشتی به صورت مستمر توسط  خادمین  در سه شیفت کاری به صورت روزانه، انجام می‌شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: