جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 6 تير 1402     
شهردار منطقه ۱۸ عنوان کرد
تعیین تکلیف فاز دوم پروژه شهیدبروجردی تا ۲ماه آینده

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۸ از تعیین تکلیف نهایی فاز دوم پروژه شهید بروجردی تا حداکثر ۲ ماه آینده خبر داد.

 محمد جواد خسروی با حضور در صحن شورای شهر تهران در واکنش به گزارش روسای سه کمیسیون شورای شهر تهران با بیان اینکه در توسعه حمل و نقل عمومی با اعتبار ۳۵۰۰ میلیارد تومان توافقاتی انجام شده که اگر محقق شود اتفاق بزرگی در منطقه ۱۸ رخ می‌دهد، گفت: اقداماتی که در این دوره مدیریت شهری در منطقه ۱۸ رخ داده یک یادگاری و عملکرد خوب خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه پس از ۴۰ سال نیمی از شن چاله‌ها تعیین تکلیف شده‌اند، افزود: البته طرحی از سوی سازمان نوسازی تا چند هفته دیگر نهایی می‌شود تا مشکل شن چاله‌ها برای همیشه رفع شود.
 
شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه در حریم منطقه ۱۸ به حقوق تهران جفا می‌شود، ادامه داد: رسیدگی به حریم تهران از اختیارات و اقدامات من به عنوان شهردار منطقه ۱۸ خارج است و باید در سطوح بالاتر این موضوع حل شود. چرا که ما در حریم با شهرداری اسلامشهر و شهر قدس به شدت درگیر هستیم و شهرداری آنها حداقل همکاری را انجام می‌دهند.
 
خسروی با بیان اینکه سه گاراژ مهم منطقه از معارضین اصلی پروژه شهید بروجردی بودند که رفع شدند، گفت: تا یک یا دو ماه آینده می‌توانیم فاز دوم پروژه شهید بروجردی را نیز تعیین تکلیف کنیم.
 
وی با بیان اینکه رأی کمیسیون ماده ۷ را برای احقاق ۳۸۰۰ میلیون تومان اخذ کرده‌ایم، گفت: ما در منطقه ۱۸ مترو نداریم و تلاش می‌کنیم که مشکل مترو را در منطقه رفع کنیم.
 
 مهدی چمران در واکنش به گزارش ارائه شده توسط شهردار منطقه ۱۸ گفت: شهردار منطقه ۱۸ شهردار خاصی است و باید از او حمایت کرد و امیدواریم در لیست جابجایی شهرداران مناطق نام این فرد نباشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: