جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 خرداد 1402     
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران خبر داد
برپایی پردیس محیط زیستی به مناسبت سی و چهارمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز،مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: همزمان با سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) پردیس محیط زیستی برای زائران حرم امام راحل برگزار می‌شود.

حلیا سادات حسینی ضمن تسلیت ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم جهت برپایی پردیس محیط زیستی برای نخستین بار و با هدف ارتقای آگاهی و توانمندسازی مردم  و جوانان با فرهنگ حفاظت محیط زیست تدارک دیده شده است.
 
وی در ادامه اظهارکرد: این پردیس متشکل از شش غرفه شامل غرفه ساخت آثار هنری از درختان خشک شده، غرفه اسلام و محیط زیست، غرفه آموزشی کودک، غرفه ساخت آثار هنری از دور ریختنی‌ها، غرفه آموزش دوخت کیسه پارچه‌ای و فرهنگسازی استفاده از کیسه پارچه‌ای، غرفه نمایشگاهی آموزش‌محور از تجهیزات تجدیدپذیر و غرفه ۱۳۷ با هدف دریافت دیدگاه‌ها و مشکلات محیط زیستی از مردم برگزار می‌شود.
 
 حسینی در پایان ضمن یادآوری حضور نمایندگان سمن‌ها در غرفه‌ها گفت: غرفه کودک و خانواده ازدیگر محورهای پردیس محیط زیستی است که با راه اندازی آن تلاش می‌کنیم مفاهیم اولیه حفظ و حراست از محیط زیست را آموزش دهیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: