جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 خرداد 1402     
معاون شهردار تهران خبر داد
بهره برداری از ۵ پروژه شهری در سه منطقه تهران تا پایان سال ۱۴۰۲

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون شهردار تهران از بهره برداری ۵ پروژه شهری در مناطق ۳،۵،۲۲ تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.

 عباس شعبانی در بازدید از پروژه های شهری گفت: ۴ پروژه بازدید شده در مناطق ۵ و ۲۲ از پروژه هایی هستند که در طرح تفصیلی شهر تهران پیش بینی و درنظر گرفته شده بود و در ادوار پیشین مدیریت شهری آغاز و در این دوره از مدیریت شهردار تهران با حل مشکلات و موانع و با در نظر گرفتن انتفاع شهروندان در ماه های آتی به ثمر خواهند نشست.
 
وی با تأکید بر این نکته که پروژه های بازدید شده در تقاطع محور دوگاز حدود ۱۱۶ کیلومتر بار ترافیکی محدوده بزرگراه شهید خرازی در منطقه ۲۲ را به نفع شهروندان تهرانی کاهش می دهد، اضافه کرد: هدف ما در بهره برداری از پروژه های شهر انتفاع و تسهیل روند زندگی شهروندان تهرانی است و منطقه ۲۲ بدنبال تازه تأسیس بودن، بیشترین قدرالسهم را در نواقص بزرگراهی به خود اختصاص داده است که در تلاش هستیم این موانع را به زودی برطرف نماییم.
 
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با حضور در تقاطع بزرگراه شهید آبشناسان و جنت آباد در محدوده منطقه ۵ از افتتاح این پروژه در آینده ای نزدیک خبر داد.
 
پروژه مذکور در طرح جامع شهر تهران وجود دارد و در برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران نیز تصویب شده بود که به دلیل مشکلاتی اعم از رفع معارضین و عدم بودجه مناسب برای اجرای پروژه مذکور متوقف گردیده بود.
 
در ادامه بازدید عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق در جریان روند پیشرفت پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش در منطقه ۳ قرار گرفت.پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش نیز از دیگر پروژه هایی است که در سال ۹۳ آغاز و به علت معارض تملکی و تاسیساتی در مقاطعی متوقف گردید، اما از سال گذشته روند ساخت آن از سر گرفته شد.
 
بنابراین گزارش، پارکینگ مذکور در ۹ طبقه و دارای ظرفیتی بالغ بر ۱۲۸۰ خودرو می باشد که پس از بهره برداری، مشکلات ترافیکی در محدوده بیمارستان قلب شهید رجایی، پردیس سینمایی ملت، بوستان ملت و همچنین حاشیه پارک خودرو در حاشیه بزرگراه نیایش را کاهش چشمگیری خواهد داد.
 
در خاتمه معاون شهردار تهران ضمن قدردانی از زحمات همکاران مناطق در پروژه های مذکور، دستورات لازم را جهت تسهیل و سرعت بخشیدن به روند اجرایی این پروژه ها صادر و بر ارزیابی عملکرد مستمر پیمانکاران تأکید کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: