جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 خرداد 1402     
مدیرکل معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد
بارگذاری سن آسفالت بزرگراه‌های پایتخت در سامانه جامع اطلاعات مکانی

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تکمیل لایه اطلاعاتی مربوط به سن آسفالت معابر بزرگراهی در سامانه جامع اطلاعات مکانی پایتخت خبر داد.

 سید عبدالمهدی حسینی با اشاره به تکمیل اطلاعات مربوط به سن آسفالت معابر غیربزرگراهی در سامانه جامع اطلاعات مکانی شهر تهران در ابتدای سال ۱۴۰۰، پیوستن اطلاعات مربوط به سن آسفالت معابر بزرگراهی به این سامانه را به مثابه یک گام بلند در جهت پیشرفت الکترونیکی مدیریت شهری پایتخت خواند و یادآور شد: این دستاورد مهم در نتیجه اقدامات اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری، مناطق ۲۲گانه و نواحی مربوطه به ثمر نشسته است.
 
تغییر نحوه محاسبات بهای خدمات مجوزهای حفاری
 
حسینی با اشاره به ابلاغ مصوبه "بهای خدمات صدور مجور حفاری، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر در سال ۱۴۰۲"، از تغییرات اساسی در نحوه محاسبات بهای خدمات مجوزهای حفاری خبر داد و گفت: تکمیل لایه اطلاعاتی سن آسفالت بزرگراه‌ها در سامانه جامع اطلاعات مکانی شهر تهران، امری راهگشا در انجام این محاسبات سیستمی خواهد بود.
 
وی با بیان آنکه جزئیات اطلاعاتی مربوط به سن آسفالت بزرگراه‌ها در سامانه جامع اطلاعات مکانی شهر تهران تکمیل شده و هم‌اکنون قابل بهره‌برداری است، یادآور شد: فرآیند مذکور تاثیر بسزایی در ایجاد سلامت اداری، جلوگیری از فساد و دخالت نیروی انسانی در احصای سن آسفالت خواهد داشت.
 
 هدف نهایی سامانه‌های اطلاعات مکانی، پشتیبانی جهت تصمیم گیری‌های پایه‌گذاری شده بر اساس داده‌های مکانی بوده و عملکرد اساسی آن کسب سریع اطلاعات دقیق به منظور اتخاذ تدابیر مدیریتی است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: