جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 خرداد 1402     
مدیرکل حسابرسی شهرداری تهران خبر داد
معرفی مناطق برتر در انضباط مالی همزمان با بستن حساب های سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: در راستای تحقق بند ۳ ماده ۱۱ برنامه ۵ ساله سوم توسعه شهر تهران گزارش ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه در حوزه برقراری انضباط مالی در سال ۱۴۰۱ احصا شده است که بر این اساس به ترتیب مناطق ۹- ۸ - ۱۴ - ۱۹ - ۷ و ۱۳ عملکرد بسیار مطلوب داشته اند.

 ابراهیم باقی در این زمینه گفت: در راستای تحقق بند ۳ ماده ۱۱ برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران ، مبنی بر احصا شاخص های کلیدی عملکرد مناطق ۲۲ گانه، سازمان های وابسته و شرکت های تابعه و اندازه گیری و گزارش آن در مقاطع مختلف سال، گزارش ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه تحت عنوان میزان برقراری انضباط مالی در  سال ۱۴۰۱ بر مبنای شاخص های کلیدی و کاربردی توسط این اداره کل تهیه شده است. 
 
 باقی افزود: انعکاس وضعیت عملکرد مناطق ۲۲ گانه در قالب گزارش مذکور، بیانگر میزان تحقق و دستیابی مدیریت شهری به ماموریت ها، سیاست ها، تدابیر و رویکرد های شهرداری تهران و همچنین میزان تحقق اهداف کمی مصوب در برنامه پنج ساله سوم می باشد. 
 
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: این گزارش در نهایت منتج به تعیین نقاط قوت و قابل بهبود واحد های مذکور خواهد شد و امید می رود مبنایی برای بهبود عملکرد در دوره های آتی فراهم آورد و عملکرد مناطق ۲۲ گانه در ۵ سطح بسیار مطلوب، مطلوب، متوسط، نیازمند توجه و ضعیف ارزیابی شده است که بر این اساس به ترتیب منطقه ۹ - ۸ - ۱۴ - ۱۹ - ۷ و ۱۳ در سطح بسیار مطلوب ارزیابی شده اند. 
 
وی در پایان تأکید کرد: در ارزیابی بعدی گزارش مقایسه ای نتیجه ارزیابی دوره های مختلف (۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ ) جهت اطلاع از روند بهبود (تغییر) در جایگاه  واحدهای اجرایی اعلام خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: