جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 ارديبهشت 1402     
تولید خودرو ال 90 ایرانی از سوی سایپا موجب افزایش رضایتمندی مشتریان بازار خودرو است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تولید و داخلی سازی خودرو ال 90 ایرانی از سوی گروه خودروسازی سایپا را موجب افزایش رضایتمندی مشتریان در بازار خودرو دانست.

کیوان مرادیان با ابراز خرسندی از رشد تولید در گروه خودروسازی سایپا به عنوان پرچمدار محصولات بومی جدید در کشور عنوان کرد: خوشبختانه طی بازدیدی که از گروه خودروسازی سایپا داشتیم شاهد اتفاقات خوبی به لحاظ ورود تکنولوژی جدید، تنوع محصولات و افزایش کیفیت و ایمنی خودروها در گروه سایپا بودیم و به تداوم این روند در گروه سایپا خوشبین هستیم.

وی با اشاره به عرضه هشت محصول جدید از سوی گروه سایپا در سال جاری و سهم بیش از 60 درصدی سایپا در بازار محصولات داخلی بیان کرد: امیدواریم با عرضه این هشت محصول جدید به بازار شاهد شتاب بیشتری در کنترل قیمت ها، تنظیم بازار خودرو و همچنین حق انتخاب بیشتر برای متقاضیان خرید خودرو باشیم.

نماینده مردم قائم شهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی درباره تولید خودرو ال 90 ایرانی(P90) و داخلی سازی این محصول توسط گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: با توجه به تاثیر داخلی سازی در کاهش قیمت تمام شده محصول و خنثی سازی تحریم ها، این اقدام از سوی سایپا قطعا موجب رشد و تسریع فرآیند تولید، کاهش قیمت تمام شده، تحویل به موقع خودرو و در نهایت افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: