جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 آبان 1401     
ترافیک نیمه سنگین در سه آزادراه

 به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش باران در محورهای مواصلاتی دو استان و ترافیک نیمه سنگین در سه آزادراه خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی موجود در محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد:‌ بر اساس آخرین پایش‌های صورت گرفته و با توجه به گزارش‌هایی که مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی دریافت کردند، شاهد ترافیک نیمه سنگین اما روان صبحگاهی در محدوده سه آزادراه هستیم. 
 
وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه پردیس – تهران محدوده تونل شماره ۴،‌ آزادراه تهران – کرج محدوده وردآورد و آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس نیمه سنگین اما روان گزارش شده است. 
 
به گفته وی دو محور ریگان-ایرانشهر و لاسم-ارجمند نیز مسدود هستند.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی کشور نیز اظهار کرد: بارش باران در برخی از محورهای مواصلاتی استان های آذربایجان غربی و کردستان مشاهده می‌شود. 
 
وی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب گفت: لازم است که رانندگان پیش از آغاز سفر ضمن تماس با شماره ۱۲۰ با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: