جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 آبان 1401     
ترافیک صبحگاهی در کدام معابر و بزرگراه‌های پایتخت سنگین بود؟

 به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد.

سرهنگ علی اصغر شریفی با تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر پایتخت، گفت:‌ ترافیک صبحگاهی در معابر تهران از حوالی ساعت 6 صبح به مرور آغاز شده و تا حوالی ساعت 7:30 به اوج خود رسید و پس از آن به مرور شاهد کاهش حجم ترافیک بودیم. در همین راستا نیز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از بزرگراه چراغی تا قبل از بریانک ترافیک سنگین بود. در این محدوده نقص فنی یک اتوبوس سبب شد تا حجم ترافیک بیشتر شده و با توجه به تنگی معبر موجب بهم‌ریختن وضعیت ترافیکی این محور شود.
 
وی ادامه داد: در بزرگراه همت از محدوده قبل از جنت‌آباد تا پل توانیر ترافیک سنگین بود، همچنین در مسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم از قبل از خیابان شقایق ترافیک تا قبل از برج میلاد پرحجم بود. در بزرگراه تهران-کرج  نیز حجم ترافیک بالا گزارش شده و این وضعیت در مسیر غرب به شرق از محدوده پل شرقی تا مقطع رحمانی ادامه داشت.
 
شریفی افزود: در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ترافیک سنگین از مقطع جنت‌آباد تا ورودی تونل نیایش وجود داشت. در بزرگراه شهید بابایی نیز در مسیر شرق به غرب از بعد از پل نیروی زمینی تا زیر پل شهید صیاد شیرازی ترافیک پرحجم بود. در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین‌الدین هم حجم ترافیک بالا گزارش شده بود. در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان هم در محدوده پل جهاد قیچی‌کردن یک تریلی باعث ایجاد بار ترافیکی شده بود که ماموران پلیس با حضور در محل نسبت به روانسازی ترافیک اقدام کردند.
 
به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در مقاطعی از خیابان ستارخان، خیابان آزادی از میدان آزادی تا بزرگراه یادگار امام، مسیر جنوب به شمال چمران حدفاصل حکیم تا همت و مسیر شرق به غرب بزرگراه‌های شهید بابایی و صدر نیز ترافیک پرحجم بود.
 
وی با اشاره به اهمیت تردد خودروها بین خطوط برای جلوگیری از ایجاد بار ترافیکی مضاعف گفت: حرکت بین خطوط در میان رانندگان با فرهنگ‌سازی پلیس و تبلیغات صورت‌گرفته نهادینه شده است . خوشبختانه بیش از پیش مشاهده می‌شود. حرکت بین خطوط می‌تواتند به نظم حرکت خودروها کمک کند و ترافیک ایجادشده را روان تر کند.
 
شریفی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که عصر امروز و از حوالی ساعت 15 نیز شاهد افزایش حجم ترافیک عصرگاهی در معابر باشیم، اظهارکرد: لازم است که رانندگان در ساعات پیک ترافیک از تردد غیرضروری پرهیز کنند. ماموران پلیس برای این ساعت آمادگی لازم را دارند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: