جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 آبان 1401     
ترافیک پرحجم در ۳ جاده

 به گزارش آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ترافیک پرحجم در سه محور مواصلاتی خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور، در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و جهت مخالف آن یعنی آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس هستیم، همچنین وضعیتی مشابه در آزادراه کرج - تهران محدوده ایران خودرو گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه ترافیک در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس پرحجم گزارش شده است، گفت:‌در دیگر محورهای مواصلاتی ترافیک روان بوده و بدون هیچ مشکل و گره ترافیکی تردد در حال انجام است.
 
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا محور ریگان - ایرانشهر و محور لاسم - ارجمند نیز دو محور مواصلاتی مسدود در کشور است.
 
شیرانی با بیان اینکه در حال حاضر هیچگونه مداخله جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده است، گفت: اما با توجه به اینکه در نیمه دوم سال و فصل بارندگی قرار داریم، احتمال وقوع بارش در برخی از جاده‌ها وجود دارد، از این رو لازم است رانندگان توجه داشته باشند که در شرایط جوی بارانی لازم است سرعت مطمئنه را رعایت کرده و فاصله طولی مناسب با سایر خودروها داشته باشند. همچنین با توجه به شرایط جوی و احتمال افزایش زمان سفر، لازم است که رانندگان پیش از آغاز سفر خود به منظور برنامه ریزی بهتر از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها اطلاع حاصل کنند. 
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در ادامه با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: