جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 آبان 1401     
آغاز آبان با ترافیک پرحجم در معابر و بزرگراه‌های پایتخت

 به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در صبح اولین روز از آبان ماه سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

سرهنگ علی همه‌خانی درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در صبح اولین روز از آبان ماه، اظهارکرد:‌ بار ترافیک صبحگاهی امروز در معابر تهران از حوالی ساعت ۶ صبح آغاز شده و تا حوالی ساعت هفت صبح افزایش یافت. بر اساس گزارش‌های دریافتی صبح امروز شاهد ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری و بزرگراه شیخ فضل الله‌نوری در مسیر غرب به شرق بودیم.
 
وی ادامه داد: وضعیت مشابه و ترافیک پرحجم در بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل شهید صیاد شیرازی، مسیر جنوب به شمال بزرگراه چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان نیز وجود داشت.  در مسیر غرب به شرق بزرگراه جلال آل‌احمد از شیخ فضل‌اله نوری تا شهید گمنام و مسیر جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری حدفاصل بزرگراه‌های حکیم تا میدان صنعت نیز شاهد ترافیک پرحجم بودیم.
 
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از میدان آزادی تا تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) نیز شاهد ترافیک پرحجم بودیم، گفت:‌ مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه چراغی تا ورودی تونل توحید نیز تحت بار سنگین ترافیکی قرار داشت. در مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حدفاصل جنت آباد تا یادگار امام (ره) هم بار ترافیک پرحجم بود.
 
همه‌خانی با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها، معابر و میادین شهر تهران و همچنین معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی حضور دارند، گفت: علاوه بر استقرار ماموران در معابر، ترافیک پایتخت در مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور نیز رصد و بررسی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه به مرور شاهد کاهش بار ترافیک صبحگاهی هستیم، گفت: در حال حاضر تردد به شکل روان در اکثر معابر انجام می‌شود. همچنین طبق پیش‌بینی‌ها از حوالی ساعت ۱۶ عصر امروز نیز ترافیک عصرگاهی آغاز خواهد شد. درخواست پلیس از شهروندان این است که به خصوص در ساعات پیک ترافیک اولا از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و ثانیا تا جای ممکن از تردد غیرضروری پرهیز کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: