جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 مهر 1401     
تشریح وضعیت ترافیکی معابر پایتخت

 به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد.

سرهنگ علی اصغر شریفی با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در صبح امروز گفت: از حوالی ساعت هفت صبح امروز بار ترافیک صبحگاهی در معابر تهران آغاز شد و ما شاهد ترافیک پرحجم در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از محدوده جنت آباد بودیم. همچنین ترافیک در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم و بزرگراه آیت‌الله کاشانی نیز سنگین بود و به طور کلی تراکم بار از بزرگراه‌های غربی به مرکز شهر پرحجم بود. 
 
وی ادامه داد: در بزرگراه امام علی(ع) ترافیک روی پل پرتراکم اما درجریان است. همین وضعیت در بزرگراه شهید زین الدین نیز وجود داشت. تردد در خیابان آزادی به صورت کاملا روان انجام می‌شود و برخلاف دیروز که ترافیک پرحجمی در آن برقرار بود، امروز وضعیت مناسبی در این خیابان وجود دارد.
 
شریفی در ادامه اظهار کرد: ترافیک در بزگراه شهید صیاد شیرازی ورودی بزرگراه شهید سلیمانی نیز پرتراکم بود.ترافیک سنگینی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی وجود داشت و می‌توان گفت که این بزرگراه یکی از پرترافیک‌ترین بزرگراه‌های پایتخت در صبح امروز بود. 
 
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در مسیر کرج به تهران ترافیک پرتراکمی وجود داشت، گفت: این وضعیت در معابر منتهی به آن نیز وجود دارد. بار ترافیک صبحگاهی از حوالی ساعت 9 صبح امروز به مرور کاسته شد. طبق پیش‌بینی‌ها حوالی ظهر و هنگام تعطیلی مدارس باز هم با کمی افزایش ترافیک به ویژه در اطراف مدارس و مراکز آموزشی مواجه خواهیم بود و از حوالی ساعت 16 نیز ترافیک عصرگاهی آغاز خواهد شد که همکاران من آمادگی لازم برای مدیریت آن را دارند.
 
وی به شهروندان توصیه کرد که با توجه به ساعات پیک تردد  در معابر شهر تهران، زمان‌بندی مناسبی داشته‌باشند و ترددهای غیرضروری خود را به ساعات خلوت‌تر موکول کنند. همچنین استفاده از وسائل حمل‌ونقل عمومی می‌تواند کمک زیادی به برقراری وضعیت ترافیکی مناسب‌تر در شهر تهران کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: