جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 شهريور 1400     
پیرو ابلاغیه جدید پلیس راهور ناجا:
خودروهای دارای جرایم رانندگی بیش از سه میلیون تومان توقیف خواهند شد

 به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به شرایط کرونا و مشکلات اقتصادی مردم سقف جرایم معوق برای توقیف خودرو از یک میلیون تومان به سه میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

سرهنگ عین الله جهانی عنوان کرد: تا کنون سقف جرایم معوق برای توقیف خودرو یک میلیون تومان بود و در صورت افزایش جرایم به بیش از یک میلیون تومان پلیس خودرو را توقیف و مالک خودرو را مکلف به پرداخت دیون دولتی می کرد اما اکنون با توجه به شرایط کرونا ، مشکلات اقتصادی مردم و همچنین توجه به این نکته که ممکن است سقف جریمه یک میلیون تومانی با چهار یا پنج تخلف پر شود پلیس راهور تصمیم به افزایش این مبلغ تا سه میلیون تومان گرفت و از این پس خودروهای دارای جرایم بیش از سه میلیون تومان توسط همکاران پلیس در جاده ها و یا داخل شهر توقیف خواهند شد.
 
وی یادآور شد: پلیس به خودروهایی که جرایم بالای سه میلیون تومان دارند دو مرتبه پیامک ارسال کرده جز در مواردی که مالک وسیله نقلیه شماره تلفن همراه در سوابق شماره گذاری خود نداشته و شماره تلفن ثابت محل سکونت خود را ثبت کرده باشد که طبیعتا امکان ارسال پیامک برای این افراد وجود ندارد. لذا این افراد می توانند با مراجعه به راهنمایی و رانندگی و یا دفاتر پلیس +10 در سراسر کشور شماره تلفن همراه خود را در سوابق شماره گذاری اعلام کنند تا جرایم و سوابق برای آنها پیامک شود.
 
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا تصریح کرد: لازم به ذکر است که این اقدام در جهت مساعدت با مردم و در راستای پیشگیری از توقیف وسایل نقلیه پیش بینی و ابلاغ شده که خودروهای که همراه با خانواده هستند برای این موضوع توقیف نشوند اما سرعت و سبقت غیرمجاز و یا رفتارهای مخاطره آمیز هنگام رانندگی از خط قرمزهای پلیس است. لذا اگر راننده ای با رفتارهای نامتعارف خود حادثه و یا تصادفی غیرقابل جبران را رقم بزند پلیس کوچکترین اغماضی نخواهد کرد و ضمن صدور برگه جریمه، وسیله نقلیه حداقل به مدت 72 ساعت توقیف خواهد شد.
 
سرهنگ جهانی در توضیح اختلال سیستم های پلیس +10 تشریح کرد: برخی مواقع ممکن است اختلال مقطعی در سیستم های پلیس +10 همچون سایر سامانه ها به وجود آید اما حتما برای پرداخت جرایم نیاز به مراجعه به دفاتر پلیس + 10 نیست و هم اکنون هموطنان می توانند جرایم خود را به راحتی از طریق سایت راهور 120 پرداخت کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: