جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 آبان 1393     
در جشنواره شهر آماده ؛ توانمندی های اتوبوس رانی مورد ارزیابی قرار گرفت

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ؛ مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به تعاملاتی که با ستاد مدیریت بحران تهران در جشنواره شهر آماده انجام داده اند گفت : شرکت واحد اتوبوس رانی به عنوان یک سازمان حمل و نقلی در زمان بحران و پس از بحران می تواند نقش مهمی را در کنار سایر بخش ها در زمینه مدیریت بحران ایفا کند.

مهندس پیمان سنندجی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز گفت : با توجه به امکاناتی که در اختیار شرکت واحد قرار دارد، خواهیم توانست بخش زیادی از مسئولیت ها را بر عهده بگیریم .

وی در ادامه افزود : در جشنواره شهر آماده جلساتی با سازمان مدیریت بحران و ستاد مدیریت بحران شهر تهران  داشتیم و در خصوص ظرفیت سنجی و قابلیت اتوبوس رانی در سه مرحله بحران به بحث و گفتگو پرداختیم و قابلیت های اتوبوسرانی مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته است . 

 

سنندجی در خصوص توقفگاه هایی که در اختیار شرکت واحد اتوبوس رانی قرار دارد بیان داشت : شرکت واحد اتوبوسرانی دارای توقفگاه هایی است که در زمان بحران خواهد توانست در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد . موضوع دیگری که در این جشنواره  مورد توجه قرار گرفت ، سنجش میزان آمادگی خطوط بود  که شرکت واحد روی تمام این موضوعات کار خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: طبق درخواست ستاد مدیریت بحران شهر تهران ، برای ایجاد آمادگی پیش از بحران ، در زمینه "مکان های امن" و" دسترسی به مدیران" و اقدامات لازم برای آمادگی قبل از بحران کمیته ای را تشکیل داده ایم و شایان ذکر است که در این زمینه ها به مدت دوسال است که برنامه ریزی های مناسبی را انجام داده ایم .

سنندجی در خصوص راهکار برای دسترسی آسان به تمام مدیران در بخش های مرتبط برای زمان بحران گفت :  در این زمینه اقدام به جمع آوری شماره تلفن ها و آدرس های لازم کرده ایم و روی این موضوع کار ویژه ای صورت گرفته تا در صورت لزوم بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن مدیران را گرد هم آوریم .

وی در ادامه افزود : در زمینه آمادگی همکارانمان در اتوبوس رانی ، از آن جهت که همواره باید آماده باشند ، مانورهایی را که به واقعیت نزدیک اند را به مرحله اجرا گذاشته ایم . به عنوان نمونه ؛ در روزهای گذشته مانوری را در پایانه حقانی در زمینه مهار مواد شیمیایی و جلوگیری از آلودگی محیط انجام دادیم و نیز در پایانه علم و صنعت در یکی از ساعات شب ، به جهت سنجش میزان آمادگی کارکنان ، مانور حضور در زمان اعلام شده و اماده باش را اجرا کردیم .

سنندجی در خصوص ارزیابی از میزان آمادگی کارکنان شرکت واحد گفت : یکی از موضوعات مهم در زمینه آماده باش کارکنان دپو هاست که با توجه به دپو حدود 3500 اتوبوس بخش خصوصی و عمومی در این توقفگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است . همه کارکنان این توقفگاه ها  باید در زمینه انتقال اتوبوس ، نحوه نگهداری و برنامه ریزی در زمان بحران آمادگی های لازم را داشته باشند .

وی در خاتمه افزود : این ها موضوعاتی است که در آموزش های حین خدمت به همکاران در اتوبوس رانی و توفقگاه ها به آن توجه ویژه ای می شود .  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: