جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 آبان 1393     
آموزش کودکان اصولی ترین اقدام جهت ارتقای فرهنگ ترافیک است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، آموزش ایمنی عبور و مرور از سنین کودکی را اصولی ترین اقدام در جهت ارتقای فرهنگ ترافیک دانست و گفت: در این راستا اقدام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در آموزش نکات مربوط به ایمنی عبور و مرور به کودکان 3 تا 6 ساله در خانه های کودک سراهای محلات به عنوان برنامه ای اصولی قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی افزود: چنین اقداماتی نشان دهنده توجه مدیریت شهری به محله های شهر و سراهای محلات و نیز شهروندانی است که به سرای محلات مراجعه می کنند و در مجموع توجه به مردم محله ها در آموزش های شهروندی جای تشکر دارد.

وی با اشاره به این که 300 نفر از خواهران مربی که مسئولیت آموزش کودکان در خانه های کودک و 374 سرای محله شهر تهران را بر عهده دارند از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک مورد آموزش قرار گرفته اند، اظهار کرد: آموزش ایمنی عبور و مرور به این مربیان، هر یک از آن ها را به یک مربی آموزش فرهنگ ترافیک تبدیل کرده است.

حجت الاسلام ناصحی با بیان این که آموزش ایمنی عبور و مرور به کودکان در ارتقای فرهنگ ترافیک از اهمیت بالا و نقش والایی برخوردار است، تصریح کرد: این که مربیان خانه های کودک وقت خود را صرف می کنند و سر کلاس درس می نشینند و آموزش فرهنگ ترافیک می بینند تا به آینده سازان کشور آموزش بدهند، جای بسی خوشبختی است.

وی با تأکید بر این که آموزش کار انبیاء و اولیاء است و مربیانی که آموزش فرهنگ ترافیک به کودکان را بر عهده گرفته اند، کار خطیری را عهده دار شده اند، اضافه کرد: این آموزش ها قطعاً نه تنها فرهنگ ترافیک که فرهنگ عمومی جامعه را تحت‏ تأثیر قرار داده و رفتارهای ترافیکی را در آینده ارتقاء خواهد داد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: لازم می دانم به سهم خود از آقای تشکری هاشمی معاون شهردار تهران به خاطر مجموعه فعالیت های آموزشی از جمله آموزش فرهنگ ترافیک به مربیان خانه‏های کودک و از معاونت آموزش سازمان ترافیک بابت آموزش آینده سازان کشور اسلامی مان قدردانی نمایم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: