جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 آبان 1393     
بهره برداری از فاز سوم بوستان نهج البلاغه تا پایان سال

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،فاز3 بوستان نهج البلاغه که از شمال فاز 1 آغاز و به بزرگراه نیایش ختم می شود تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

عابد ملکی ، شهردار منطقه 2 تهران ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: عملیات اجرایی فاز 3 و 4 بوستان نهج البلاغه آغاز شده و هم زمان عملیات رفع معارض این دو فاز در دستور کار است .

وی با تاکید بر اینکه علت کندی روند پیشرفت پروژه، معارضان این دو فاز است، تصریح کرد: با این حال پیش بینی ما این است که فاز 3 بوستان تا پایان سال و فاز 4 برای سال آینده به بهره برداری برسد .

ملکی با اشاره به ویژگی های فاز 3 بوستان نهج البلاغه گفت: مجموعه ورزشی، زمین اسکیت و... ازجمله ویژگی های فاز سوم بوستان است که امیدواریم این بخش بتواند توجه گردشگران را به خود جلب کند .

شهردار منطقه 2 اضافه کرد: فاز سوم بوستان نهج البلاغه از شمال فاز یک در محدوده میدان پونک آغاز می شود و تا بزرگراه نیایش امتداد دارد .

وی در خصوص مهمترین مشکلاتی که بر سر راه اجرای پروژه های شهری است هم اظهارکرد: وجود معارضان از جمله معضلاتی است که روند اجرای پروژه هایی نظیر اجرای فضاهای سبز، ساماندهی روددره ها و اراضی بزرگراه را با کندی مواجه می کند و تملک آنها زمان بر است. گاهی وقت ها وجود مشکلات حقوقی بین شهرداری و مالک موجب می شود که پروژه با کمی تاخیر اجرایی شود .

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات، مشکل نقدینگی است، گفت: گاهی هم مشکل نقدینگی است. زیرا زمان تصویب بودجه از سوی شورا و به دنبال آن واگذاری پروژه به پیمانکاران از طریق مزایده عملا زمان قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد. با این حال ما در منطقه 2 مشکل مهمی نداریم و سرعت اجرای پروژه ها مناسب است .

به گفته ملکی پروژه ها درمنطقه 2 تهران مطابق سند توسعه محلات و برنامه زمان بندی بودجه در حال انجام است .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: