جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 ارديبهشت 1396     
قناعتی در واکنش به اظهارات مطرح شده درباره ناکارآمدی اتوبان صدر:
غیرعلمی بودن اتوبان صدر را باید از خانم ابتکار پرسید

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت:اتوبان صدر درشورای شهر سوم که رییس سازمان حفاظت محیط زیست فعلی ازاعضای آن بودند به تصویب رسیده است وحالا باید از خانم ابتکار غیر علمی بودن آن را پرسید.

ابوالفضل قناعتی در واکنش به اظهارات معاون ابتکاردر خصوص غیر علمی بودن اتوبان صدر اظهار داشت:روزانه هزار تا هزار و پانصد خودرو برای شهر پلاک می شود که این نشان ازورود حجم عظیم خودرو در شهر است که اگر اقدام مناسب درتوسعه معابر ،اتوبان ها و بزرگراه ها را نداشته باشیم ،تهران به پارکینگ متحرک تبدیل می شود اگرچه در حال حاضر به دلیل جلوگیری نکردن از تولید بی رویه خودرو،تهران به پارکینگ تبدیل شده است.

وی افزود:برای برون رفت از این مشکل یا باید از تولید خودرو جلوگیری کنیم که 2 شرکت بزرگ خودرو سازی بیکارمی شوند و یا به توسعه اتوبان ها و بزرگراه ها بپردازیم که اتوبان صدر از جمله این برنامه ریزی ها درشورای سوم بوده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل در واکنش به اظهارات معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در غیر علمی دانستن اتوبان صدر گفت:اتوبان صدر در شورای سوم که (ریاست سازمان حفاظت محیط زیست فعلی در آن دوره شورای شهر حضور داشتند) از جمله اعضای تصمیم گیرنده در این موضوع بودند، باید پرسید چرا با احداث اتوبان صدر مخالفت نکردند؟

قناعتی ادامه داد:در شورای سوم میلیاردها تومان هزینه برا ی احداث این اتوبان در آن زمان تصویب شد و حالا چطور به شهرداری ایراد وارد می کنند که غیر کارشناسی است؟ در حالی که شهرداری در چنین پروژه هایی جز تصمیم گیرندگان محسوب نمی شود.

عضو پارلمان شهری تصریح کرد:ساخت تونل برای جلوگیری از تخریب پارک جنگلی چیتگر بسیار کارشناسی،و برای جلوگیری از تخریب محیط زیست بوده ؛ واین نشان از حساسیت مدیریت شهری برای حفظ محیط زیست در توسعه معابر و بزرگراه ها است.

قناعتی تاکید کرد:بهتر است غیر علمی بودن اتوبان صدر را به جای شهرداری از خانم ابتکار پرسید ؟ و حالا باید خانم ابتکار پاسخگوی مردم در ترفیک و آلودگی هوا باشند نه شهرداری.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: