جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 فروردين 1396     
اهدای بن به بانوان سرپرست خانوار منطقه 15

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 از اهدای  بن 150 هزار تومانی شهروند به بانوان سرپرست خانوار این منطقه خبر داد .

 

اسماعیلی با اعلام مطلب فوق افزود :490 نفر از سرپرستان خانوار منطقه 15 تحت پوشش اداره امور بانوان  معاونت اجتماعی و فرهنگی اند که در مناسبت های خاص به آنها ارائه خدمات می شود. در همین راستا به مناسبت آغاز بهار  بن 150 هزار تومانی به آنان اهدا می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی با اشاره به اینکه منطقه 15 در راستای توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار اقداماتی را انجام داده افزود: بیش از 100 نفر از بانوان سرپرست خانوار در چهار مرکز مهارت آموزی کوثر و یک بازارچه مشغول فعالیت هستند .

اسماعیلی در ادامه خاطرنشان کرد: بازارچه منطقه 15 با 47 غرفه در پایانه خاوران واقع شده و دو مرکزکوثر خیاطی در افسریه، مرکز کوثر عروسک سازی در بوستان پامچال و مرکز کوثر تهیه رویه کفش در محله والفجر  از ظرفیت های منطقه در بحث اشتغال این بانوان است.

 وی در پایان تصریح کرد: جشن "یاران کوثر" به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س )  و به همت ستاد توانمندسازی شهرداری تهران  و همکاری اداره امور بانوان منطقه ویژه بانوان سرپرست خانوار و خانوادهایشان یکشنبه 27 فروردین در برج میلاد برگزار خواهد شد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: