جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 فروردين 1396     
گردشگری در تهران رونق اقتصادی به همراه دارد

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛ رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ستاد گردشگری شهرداری تهران بیشتر تمایل به معرفی اماکن گردشگری دارد، گفت: گردشگری در تهران می تواند رونق اقتصادی به همراه داشته باشد.

مهدی چمران ضمن بیان این خبر اظهار داشت: تهران شهری بزرگ، همراه با جاذبه های گردشگری فراوان است. در این شرایط می توان به خوبی جذب توریسم داشت.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای دنیا بخش اعظمی از درآمدهای شان را با گردشگری تامین می کنند، گفت: شهرداری تهران بیشتر تمایل دارد اماکن دیدنی را به شهروندان معرفی کند و شهر تهران به گردشگران خارجی شناسانده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: البته این تورها می توانند در ارتقا درآمد شهری و رونق اقتصادی گردشگری بسیار موثر باشند.

به گفته چمران در سال های گذشته به جاذبه های گردشگری شهر تهران و جذب توریسم های داخلی و خارجی توجه اندکی شده است.

وی با اشاره به اینکه جاذبه های گردشگری شهر تهران می تواند برای گردشگران داخلی و خارجی بسیار جذاب باشد، تصریح کرد: تا به حال شاهد برنامه ریزی های منسجمی در بخش های گردشگری شهر تهران نبوده ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: البته شهرداری تهران در دو سال گذشته برنامه های خوبی را در زمینه گردشگری شهر تدوین کرده است که در این اقدام نباید از برنامه ریزی منظم برای تورهای گردشگری غافل شوند. اگر شهرداری بتواند تورهای گردشگری را در مکان های مختلف و به طور منظم مستقر کند تا شهروندان بتوانند به راحتی از آن ها استفاده کنند، این طرح می تواند بسیار موفق باشد.

چمران تعطیلات نوروز را فرصت بسیار مناسبی برای استفاده از تورهای گردشگری دانست و افزود: شهروندان با توجه به سهولت در تردد می توانند به راحتی از اماکن گردشگری شهر دیدن کنند و با اماکن تاریخی- مذهبی و سازه های جدید آشنا شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: