جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 اسفند 1395     
شهردار منطقه 3 در جلسه ی علنی شورای شهر خبر داد:
اختصاص اعتبار جهت جمع آوری آب های سطحی منطقه 3

به گزارش اخبار مناطق22گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه 3 ضمن حضور در جلسه ی علنی شورای اسلامی شهر تهران از اختصاص اعتبار جهت جمع آوری آب های سطحی این منطقه خبر داد.

 رضا دباغی در سیصد و ششمین جلسه ی علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از گزارش دبیر دبیران شورایاری های منطقه 3 گفت: با توجه به تعداد بالای قنوات در این منطقه، اعتبار خوبی برای جمع آوری آب های سطحی در نظر گرفته شده که امیدواریم با این اعتبار، بخش عظیمی از مشکلات مربوط به قنوات و آب های سطحی حل شود.

 

 وی از ترافیک به عنوان یکی از معضلات اصلی منطقه 3 نام برد و افزود: اقداماتی برای کاهش ترافیک این محدوده مانند ایجاد پارکینگ طبقاتی در حال انجام است.

 دباغی در جواب یکی از اعضای شورای شهر در خصوص نبود سرای محله در محله ی دروس خاطرنشان کرد: محله دروس در حال حاضر دارای سرای محله فعالی است.

 وی درباره کمبود میادین میوه و تره بار نیز در این منطقه ابراز کرد: با توجه به گرانی و تراکم زمین در این منطقه، امکان احداث میادین میوه و تره بار در برخی نقط این منطقه وجود ندارد.

 شهردار منطقه 3 اظهار کرد: تداوم بزرگراه کردستان به بزرگراه شهید چمران نیز در طرح سال 96 منظور شده که یک اقدام مشترک مابین مناطق 3 و یک است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: