جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 اسفند 1395     
پیشنهاد بازیگر «خوب، بد، جلف» برای ریشه‌کن کردن بیکاری

فرهنگ > سینما - ایرنا نوشت: بازیگر فیلم سینمایی «کشتی آنجلیکا» گفت: حمایت از کمپین خرید کالای ایرانی، به ریشه‌کنی بیکاری در کشور کمک می‌کند.

 

مجید مظفری افزود: برای حمایت از تولیدات داخلی باید دولت با تمام توان وارد این عرصه شود. او گفت: دولت می تواند با کاهش واردات، ارائه تسهیلات گمرکی به تولیدکنندگان برای افزایش صادرات و غیره از تولیدکنندگان کشور حمایت کند.

بازیگر فیلم سینمایی «سگ کشی» افزود: می توانیم در این عرصه از تجربیات موفق سایر کشورها همچون چین بهره مند شویم.

او ادامه داد: مردم ایران زمین هیچ‌گاه نمی‌خواهند از تولیدکنندگان وطنی حمایت نکنند اما باید تولیدات نیز از لحاظ کیفیت دارای ارزش بالایی باشند.

مدیر کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: خرید کالای ایرانی در ایجاد اشتغال در کشور سهم بسزایی دارد زیرا سبب گردش چرخه کاری افراد زیادی اعم از تولیدکننده، فروشنده، واسطه گر، کارمند بانک، رانندگان و غیره می شود.

او یادآور شد: به طور حتم خرید هر کالای ایرانی سبب اشتغال افراد زیادی به صورت زنجیره وار می شود و اگر این روند ادامه یابد بیکاری ریشه کن می شود.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشور افزود: به نوبه خود و به عنوان یک ایرانی سعی می کنم از تولیدات داخلی استفاده کنم اما شرط اصلی برای من کیفیت مناسب و مطلوب کالای مورد نیاز است.

وی با استقبال از راه اندازی کمپین خرید کالای ایرانی گفت: باید تمام مردم ایران از این کمپین حمایت کنند، زیرا سبب رونق اشتغال و خروج بنگاه های اقتصادی از حالت ورشکستگی می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: