جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 اسفند 1395     
قائم مقام معاون شهردار تهران در جلسه نظارت ستادی منطقه 21 تأکید کرد
توسعه خطوط اتوبوسرانی در غربی ترین منطقه پایتخت

به گزارش حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه نظارت ستادی منطقه 21، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در غربی ترین منطقه پایتخت را مورد تأکید قرار داد و گفت: در بحث توسعه خطوط اتوبوسرانی، شهرک های اقماری واقع در این منطقه باید در اولویت قرار گیرند.

شهریار افندی زاده افزود: در سال های اخیر، کارهای قابل توجهی از جمله در زمینه اصلاحات هندسی در جهت ساماندهی ترافیک منطقه 21 انجام شده و تحولات ترافیکی قابل ملاحظه ای در جهت رفع مسائل و مشکلات حمل و نقلی این منطقه رقم خورده است.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 21 با ارائه گزارشی از وضعیت حمل و نقل و ترافیک این منطقه با اشاره به این که این منطقه با 3 ناحیه و 13 محله، 52 کیلومتر مربع مساحت و 200 هزار نفر جمعیت دارد، اظهار کرد: با احتساب نیروی شاغل در صنایع بزرگ واقع در منطقه 21، جمعیت این منطقه در ساعات روز به 400 تا 500 هزار نفر می رسد.

مجید سلمانی با اعلام این که 30 درصد سطح منطقه 21، کاربری صنعتی و 25 درصد کاربری نظامی دارد و تنها 10 درصد منطقه دارای کاربری مسکونی است، تصریح کرد: 17 شهرک مسکونی واقع در این منطقه در مجموعه ای از صنایع بزرگ محصور شده اند.

وی در پایان با تأکید بر این که 129 دستگاه اتوبوس در منطقه 21 فعالیت می کنند که 10 درصد آنها نیازمند نوسازی اند، ضمن این که تنها یک دستگاه تاکسی پیکان در این منطقه فعال است، خاطرنشان کرد: یکی از مسائل و مشکلات ترافیکی منطقه 21، توقف خودروهای سنگین در معابر این منطقه است که به این منظور 5 محل برای پارک این خودرها اختصاص یافته است..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: