جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 اسفند 1395     
بهسازی سرپناه های اتوبوس در منطقه 17 تا پایان سال جاری

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مهدی عباسی شهردار منطقه 17 در جریان بازدید میدانی از محله گلچین ، دستور رسیدگی و بهسازی سرپناه ها و ایستگاه های اتوبوس و تاکسی در سطح منطقه را تا پایان سال جاری صادر کرد.

مهدی عباسی با اعلام این خبر افزود: لازم است که در روزهای پایانی سال، نسبت به بهسازی و نظافت ایستگاه ها و سرپناه های اتوبوس و تاکسی اقدام شود تا شهروندان از منظر شهری مناسبی بهره ببرند.

شهردار منطقه 17 در بازدید از محله گلچین با اشاره به تلاشهای مدیریت شهری در بهسازی بافت این محله گفت: تلاشهای خوبی در این محله و سایر محلات این منطقه برای بهسازی و نوسازی بافت فرسوده انجام گرفته و لازم است که این روند ادامه پیدا کند تا املاک و بافت مخروبه یا متروکه این محلات شناسایی شده و برای رفع مشکل آنها برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

عباسی با دعوت از شورایاری محله گلچین برای حضور موثر در رفع معارضات محلی تصریح کرد: شورایاری محترم می تواند در رفع مشکلات املاک معارض در طرح های شهری یا املاک دارای مشکل نظیر حمام متروکه این محله، موثر باشد و ما برای رفع این مشکلات حتما از کمک شورایاری استفاده خواهیم کرد.

وی تجهیز کتابخانه سرای محلات را از اولویتهای سال آتی در حوزه فرهنگی دانست و افزود: با بازدیدهای محلی که از تمامی ظرفیتهای فرهنگی سطح محلات داشتیم نیاز به تجهیز و بهسازی سرای محلات خصوصا کتابخانه ها و خانه های کودک احساس می شود که لازم است معاونت فرهنگی و اجتماعی به عنوان اولویت سال آتی به آن پرداخته و این کتابخانه ها را تجهیز کند.

شهردار منطقه 17 نصب مبلمان شهری در بوستانهای حاشیه ایی محله گلچین را یکی از اقدامات اساسی در روزهای پایانی سال دانست و تصریح کرد: کمبود فضای سبز یکی از مشکلات این محله است و لازم است که  معاونت امورشهر نسبت به نصب مبلمان شهری و بهسازی نیمکت ها بوستانهای حاشیه ایی و کوچه باغهای این محله اقدام کند تا امکان استفاده بهینه برای شهروندان فراهم شود.

گفتنی ست بازدید و نظارت ستادی از محله گلچین، نخستین بازدید اسفندماهی شهردار منطقه و معاونین و مدیران شهری ست که با همراهی شورایاران این محله و جمعی از معتمدین و نخبگان محلی همراه بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: