جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 مهر 1393     
دلیل فعالیت عمرانی در میلاد 2

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به فعالیتهای عمرانی در فاز دو برج میلاد با وجود تذکر شورا، گفت: پیمانکار در حال ایمن سازی دیواره های گود است تا مشکلی از لحاظ ایمنی در این منطقه به وجود نیاید .

ابوالفضل قناعتی با اشاره به فاز دو برج میلاد، افزود: پیمانکاران از وضعیت نیمه تمام ماندن این پروژه گله مند هستند و باید تکلیف چنین پروژه هایی هرچه زودتر مشخص شود تا پیمانکاران هم دچار خسارت نشوند.

وی در خصوص نتیجه تذکرش در مورد باغ اسکندری در منطقه 11 ، گفت: پیگیراین تذکرهستم اما همچنان اقدامی صورت نگرفته است. در شرایطی که منطقه 11 از حیث دارا بودن فضای سبز بسیار فقیر است شهرداری این منطقه می خواهد در این باغ تعاونی مسکن بسازد در حالی که این منطقه دارای بافت فرسوده بسیار نیز است پس آیا بهتر نیست بافتهای فرسوده منطقه را برای احداث تعاونی مسکن انتخاب کنند.

قناعتی با اشاره به عدم رسیدگی به درختان این باغ گفت: شایعاتی مبنی بر ریختن گازئیل پای این درختان صحت ندارد اما به این درختان رسیدگی هم نمی شود و اگر ساخت و ساز در این زمین آغاز شود درختی در این زمین باقی نخواهد ماند.

وی ادامه داد: به دلیل تذکر اعضای شورا در حال حاضر هیچگونه ساخت و سازی در این منطقه انجام نشده و تنها در بخش شمالی خط 7 مترو گودبرداری هایی انجام داده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: