جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 اسفند 1395     
برگزاری مانور اسکان اضطراری و تخلیه امن در 41 مدرسه منطقه 10 به صورت همزمان

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی  نیوز، مانور اسکان اضطراری و تخلیه امن به صورت همزمان با هدف آموزش و ارزیابی آمادگی دانش آموزان و اولیای مدارس در هنگام وقوع بحران زلزله در 41 مدرسه برگزار شد.

 

 محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 10 ضمن اعلام این خبر با اشاره به آگاه سازی دانش آموزان طی سال تحصیلی از طریق برگزاری دوره های آموزشی گفت: در راستای اطلاع‌رسانی و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان و کادر اداری مدارس با حوادث غیرمترقبه و لزوم آمادگی آنان، مانور اسکان اضطراری و تخلیه امن به صورت همزمان در 41 مدرسه منطقه برگزار شد. 

وی با اشاره به سناریوی این مانور خاطرنشان کرد: با تشکیل گروه مدیریت بحران مدارس و ارائه آموزش های لازم در رابطه با نحوه پناه گیری و تخلیه امن و همچنین نصب شاسی آموزشی و تابلوهای خروج اضطراری جهت نما در هر مدرسه این مانور آماده برگزاری شد.

ملاصالحی یادآور شد: زنگ زلزله در 41 مدرسه از جمله "حرا، حمزه سیدالشهداء، دکتر حافظی، زهرا مردانی 20، زهرا مردانی 18، مدرسه شکوفه های انقلاب و ... به صورت همزمان به صدا در آمد و طی آن ، ارگان های خدمات رسان به ایفای نقش پرداختند و در خاتمه با اجرای برنامه های اموزشی، دانش آموزان با کمک های اولیه و نحوه اطفا حریق آشنا شدند.

 

گفتنی است در این مانور سراسری مدرسه عمار به عنوان مدرسه پایلوت در نظر گرفته شد و در مدرسه پایلوت مانور با حضور دبیر ستاد مدیریت بحران، کارشناس بحران منطقه، کارشناسان ستاد مدیریت بحران و فرماندهان دوام نیز حضور داشتند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: