جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 اسفند 1395     
حل گره های ترافیکی مهمترین ورودی شهرک رسالت با یکطرفه شدن خیابان کلهر

به گزارش اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز:معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: به منظور حل مشکلات ترافیکی و سهولت تردد در خیابان کلهر، طرح یکطرفه شدن این خیابان اجرا می شود.

 

 علیرضا مرآتی خیابان کلهر را از مهمترین ورودی های شهرک رسالت در ناحیه 5 این منطقه اعلام کرد و افزود: شهرک رسالت در محدوه جنوب غرب آزادگان وغرب بزرگراه شهید هاشمی گرفته و خیابان کلهر مهمترین ورودی این خیابان محسوب می شود که به دلیل وجود گره های مختلف ترافیکی، این خیابان در مسیر شرق به غرب حدفاصل بزگراه شهید هاشمی تا خیابان صاحب الزمان یکطرفه خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: حجم غالب تردد در این خیابان در مسیر شرق به غرب خیابان و ورودی از بزرگراه شهید هاشمی است که کم عرض بودن این خیابان و وجود مشکلاتی همچون تراکم تجاری حاشیه‌ معبر و توقف‌های دوبله جهت بارگیری و باراندازی و نیز سدمعبر توسط کسبه، تردد را در این خیابان دشوار کرده است.

مرآتی اظهار کرد: با اجرای طرح یکطرفه شدن خیابان کلهر عملیات ترافیکی لازم جهت آماده سازی این معبر از جمله امحاء خط‌کشی محوری در خیابان کلهر به طول 660 متر و اجرای خط‌کشی محوری ممتد و منقطع در طول معبر انجام می شود.

همچنین تابلوهای هدایت مسیر، انتظامی و هشداردهنده جدید در این خیابان نصب و ابتدای خیابان کلهر در کندرو بزرگراه شهید هاشمی اصلاح هندسی خواهد شد.

به گفته وی افزایش عرض موثر سواره‌رو در جهت شرق به غرب (جریان غالب ورودی)، حذف برخی حرکات تداخلی در تقاطعات رحیمی خرسندی و صاحب الزمان، حذف تداخل جریان‌های متقابل در طول خیابان کلهر و کانالیزه شدن جریان‌های ورودی و خروجی با هدایت از بزرگراه شهید هاشمی به بزرگراه آزادگان از دیگر راهکارهای پیشنهادی برای سهولت تردد در خیابان کلهر است.

علاوه براین تامین و ایجاد لوپ دسترسی ساعتگرد در داخل شهرک رسالت، تراکم‌زدایی از خیابان کلهر و بزرگراه شهید هاشمی و توزیع سفرها در خیابان صاحب الزمان و بزرگراه آزادگان از دیگر مواردی است که به کاهش حجم تردد در این خیابان کمک می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: