جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 بهمن 1395     
بازدید رییس و اعضای شورای شهر تهران از روند تخریب طبقه هفتم پاساژ علاء الدین

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، صبح امروز مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران به همراه اقبال شاکری رییس کمیته عمران شورای شهر، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رییسه شورای شهر و شهردار منطقه 11 از روند تخریب طبقه غیر مجاز پاساژ علاء الدین بازدید کرد.

رییس شورای شهر تهران با تأکید بر این که طبقه هفتم؛ اضافه بر طبقات قبلی و به صورت غیر مجاز ساخته شده بود؛ گفت: بر اساس قانون شهرداری موظف به حذف این طبقه بوده است که با توجه به اخطارو فرصت هایی که به مالک برای تخریب طبقه هفتم غیر مجاز داده شد و مالک همچنان از اعمال قانون خودداری کرد ؛ کار برچیدن این طبقه توسط شهرداری انجام شد .

چمران افزود : پیش از شروع کار به صاحبان مغازه ها برای جمع آوری وسایلشان اطلاع دادیم و مسئولیت خسارت صاحبین واحدهای طبقه هفتم به عهده مالک پاساژ است.

وی با توجه به اظهارات مالک پاساژ علاء الدین مبنی بر پرداخت عوارض به شهرداری منطقه 11 خاطر نشان کرد : این ساختمان دارای رأی دیوان عدالت اداری بوده و روند قضایی و قانونی را طی کرده و سپس حکم تخریب صادر شده است. 

چمران با بیان این که تأسیسات موجود در این حفظ خواهند شد؛ ادامه داد: ضلع شمال طبقه اضافه پاساژ علاء الدین تا پایان بهمن ماه تخریب می شود و هزینه های تخریب به علاوه 15 درصد جریمه از مالک اخذ خواهد شد.

همچنین اقبال شاکری رییس کمیته عمران شورای شهر با تأکید بر این که رأی تخریب طبقه هفتم پاساژ علاء الدین پس از 6 ماه بررسی کارشناسان متخصص توسط کمیسیون ماده 100 صادر شده است ؛ گفت : از هفته آینده با همکاری سازمان های مربوطه ایمن سازی ساختمان های نا ایمن در مناطق 11 و 12 آغاز خواهد شد و با حکم دادستانی به سمت ساختمان های نا ایمن این مناطق نفوذ می کنیم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: