جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 بهمن 1395     
توجه به حوزه ايمني در بودجه سال 96 شهرداري تهران اولویت دار شود

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، عضو هيات رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران با تاکید بر اهمیت بررسی حادثه پلاسکو از ابعاد حقوقی و قانونی، گفت: مسئله ايمني بايد یکی از اولویت های بودجه سال 96 شهرداري تهران باشد.

محسن پيرهادي یکی از مهمترين دغدغه های مطروحه بعد از وقوع حادثه پلاسکو را یادآوری دوباره اولویت بخشی به موضوع ايمني عنوان کرد و گفت: این موضوه هم در بحث های بودجه ای و هم در حوزه قانوگذاری و فرهنگسازي باید به اولویت مدیریت شهری تبدیل شودو شهرداري بايد طی سال آینده در حوزه اعمال قانون و فرهنگسازي گام های موثری بردارد.

عضو هيات رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران با تاكيد بر اينكه در شهر تهران موضوعایت همانند ايمني، حمل و نقل و مسائل اجتماعي ازاهمیت زیادی برخوردار است، خاطر نشان كرد: البته گاهی به اين دليل كه جامعه در يك زمينه حساس مي شود، مي گويند آن موضوع از همه مهمتر است اما هنگامي كه كمي از حوادث فاصله مي گيريم متوجه مي شويم همه مسائل شهري اولويت ها و نيازهاي شهروندان محسوب مي شوند.

پیرهادی با بيان اينكه نمي توانيم به اولويت هاي بودجه تك بعدي نگاه كنيم،افزود: به طور مثال نمي توان گفت كه بودجه بايد بر اساس مسائل زيست محيطي باشد چرا که فاصله اولويت هاي شهر از یکدیگر زياد نیست و تنها ممكن است يك حداقلي وجود داشته باشد اما همان قدر كه مسائل ايمني مهم است حوزه حمل و نقل نيز براي شهر تهران و شهروندان آن بسيار مهم است.

وي اضافه كرد: مي توانيم در بودجه سال آينده شهرداري يكي دو محور برجسته يا پررنگ تر كنيم اما نياز شهر اين است كه به تمامي موضوعات آن پرداخته شود.

پيرهادي با بیان اینکه در حال حاضر شاخص بودجه پیشنهادی سال 96 شهرداری تهران بر دو موضوع حمل و نقل عمومي و مسائل اجتماعي تاکید دارد، اعلام كرد: مسئله ايمني نيز به عنوان یک دغدغه اساسی در حوزه مدیریت بحران است که با وقوع حادثه پلاسکو نشان داد باید به دغدغه های این حوزه در بودجه و تقنین قانون توجه شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: