ایسنا: هر دو مدل UNI-CUB و UNI-CUB Beta حدود شش کیلومتر بر ساعت سرعت و شش کیلومتر برد دارند و تنها اختلاف آنها در سبکی و ارتفاع مدل دوم است.
شرکت هوندا در مدل پیشین مشکل ارتفاع و وزن را در نظر نگرفته بود و بعد از انجام آزمایشهای مختلف، چهارپایه دوم را با ثبات بیشتر، راحتی با مرکز ثقل پایینتر، صندلی نرمتر و سبکتر معرفی کرد.
از دیگر تغییرات برجسته این مدل، طراحی مجدد زیرپایی برای کمک به ایستایی بهتر است. زمانیکه شما بخواهید این وسیله را پارک کنید و یا آن را به صورت چهارپایه ثابت استفاده کنید اهرم زیری را کشیده و پشت صندلی و زیرپایی بیرون آمده و ساکن میماند. این روش در مدل بتا نیز به همین صورت است. در مقایسه با مدل اصلی مدل بتا احساس اطمینان و پشتیبانی بیشتر در فرد ایجاد میکند.
با این وجود شرکت هوندا هنوز محصول خود را روانه بازار نکرده است و در نظر دارد تا زمانی که به طرحی جامع دست نیافته، تولید آن را آغاز نکند؛اما به زودی این وسیله متحرک در اختیار افرادی که با رانندگی با دیگر وسایل نقلیه مشکل دارند، قرار خواهد گرفت.