جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 بهمن 1395     
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران
آتش نشانی به هرکس دستش رسیده درباره ایمنی پلاسکو اطلاع داده از بنیاد مستضعفان گرفته تا هیات مدیره ساختمان

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اعلام اینکه آتش نشانی به بنیاد مستضعفان و هیات مدیره و به هر کسی که دستش رسیده است ناامنی ساختمان پلاسکو را به صورت کتبی و شفاهی اطلاع داده بوده است، گفت: آتش نشانی حتی یک مانور هم در ساختمان برگزار کرده است و تمام اقدامات مورد نیاز در قالب یک نامه 8 صفحه ای ارسال شده بوده اما گوش شنوایی برای تذکرات وجود نداشته است.

اقبال شاکری در سیصد و بیست و سومین جلسه شورا با اعلام اینکه باید از عواطف برانگیخته شده تهران برای ایمنی شهر بهره بگیریم، تصریح کرد: باید بررسی شود که چه کسی مقصر است و جایگاه این اقدامات کجاست.

وی در خصوص سامانه تنقیح آیین نامه و مصوبات شورا نیز گفت: باید این سامانه یک اداره مصوبات داشته باشد و تحت یک ساختار سازمانی این کار مستمر باشد و جایگاهش را مشخص کنیم.

شاکری افزود: در مصوبات باید بگویم که شهرداری نیز باید گزارش بدهد و ضمن آنکه باید لوایح و طرح های یک فوریتی و عادی ارتباطش با این سامانه در آیین نامه داخلی شورا مشخص شود تا لوایح اول به این سامانه رفته و سوابقش گرفته شود تا مشخص شود که قبلا انجام شده یا خیر.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: