جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 دی 1395     
نصب دیوار صوتی در بخش پایانی بزرگراه امام علی(ع)

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از نصب دومین دیوار صوتی این منطقه در محدوده بزرگراه امام علی(ع) خبرداد.

ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: با توجه به مجاورت بخش پایانی بزرگراه امام علی(ع) در محدوده منطقه 20 با مجتمع های مسکونی، نصب دیوار صوتی در این محل در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است که به زودی انجام می شود.

ریاضی اولین دیوار صوتی منطقه 20 را در محدوده خروجی بزرگراه آزادگان به خیابان شهید رجایی برشمرد و افزود: این دیواره صوتی به طول 150 و ارتفاع 3 متر و به منظور رفع آلودگی صوتی و برقراری آسایش شهروندان نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افزایش رضایتمندی شهروندان همواره از اولویت های مدیریت شهری بوده است، ادامه داد: با اجرای این طرح یکی از مهمترین درخواست های ساکنان محدوده بزرگراه امام علی(ع) و شهید کریمی مرتفع خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 به رشد 50 درصدی توسعه بزرگراه های این منطقه جنوبی در یک دهه اخیر اشاره کرد و یادآور شد: توسعه معابر شهری و افزایش دسترسی های مناسب به نقاط مهم زیارتی، تاریخی و باستانی منطقه 20 همچنان در دستور کار قرار دارد و برای بهتر شدن امکانات ترافیکی همچنان تلاش می کنیم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: