جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 آذر 1395     
در آینده نزدیک تعداد زیادی واگن مترو وارد کشور خواهد شد

به گزارش پارلمان شهری شهرداری نیوز، اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران ،با اشاره به مشکل کمبود واگن مترو در حوزه حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: با همین وضع کمبود واگن هم روزانه 3میلیون و پانصد هزار نفر مسافر را جا به جا می کنیم.
 
وی با بیان اینکه با شدت تمام به دنبال تکمیل خط6، 7،3 و همه ایستگاه های آنها هستیم، افزود: با تکمیل این خطوط می توانیم روزانه 7 الی 8 میلیون مسافر را جا به جا کنیم.
 
نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: تا نیمه اول شهریور و مهر سال 96 تمام خطوط هفت گانه شهر تهران را تکمیل و آن را به مردم تحویل می دهیم و آمار روزانه سفرها را با حمل و نقل ریلی افزایش خواهیم داد.
 
دوستی تصریح کرد: در حال ساخت 100 کیلومتر مترو هستیم که این کار در حوزه حمل و نقل ریلی در دنیا بی نظیر است.
 
وی با تاکید بر اینکه تعداد واگن های ما استاندارد نیست، گفت: به دنبال آنیم که با رفع کمبود واگن مترو، سر فاصله قطارها را از 4 دقیقه به 3 دقیقه کاهش دهیم.
 
نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای رفع کمبود واگن مترو با دولت در خصوص این موضوع رایزنی هایی انجام داده ایم، تاکید کرد: دولت در خصوص رفع این موضوع به ما کمک خواهد کرد.
 
دوستی با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک تعداد زیادی واگن مترو وارد کشور خواهد شد، گفت: تعدادی واگن از کارخانه های داخلی خریداری خواهیم کرد تا بتوانیم هرچه زودتر مشکل کمبود واگن را حل کنیم.
 


download (6).jpg

درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: