جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 آذر 1395     
با پایش میزان پیشرفت پروژه های فرهنگی و اجتماعی توسط شورای شهر مشخص شد؛
عملکرد رضایت بخش شهرداری تهران در زمینه فرهنگی-اجتماعی+4منطقه پیشرو

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از آغاز طرح ستادی پایش میزان پیشرفت پروژه های فرهنگی و اجتماعی در مناطق 22 گانه تهران خبر داد و گفت: بر اساس پایش کارشناسان کمیسیون از مناطق 22 گانه پایتخت، درکل عملکرد شهرداری تهران از بعد فعالیت های فرهنگی و اجتماعی رضایت بخش بوده البته در این میان 4منطقه در زمینه پیشرفت پروژه های فرهنگی بهتر از سایر مناطق عمل کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی با تاکید بر اینکه پروژه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران همچون سایر پروژه ها بر اساس میزان تخصیص بودجه ها پیشرفت می کنند، تصریح کرد: بر اساس اطلاعات و آمارهای حاصل از پایش های ستادی مشخص شده که برنامه ریزی های شورا در زمینه فرهنگی و اجتماعی تا 80درصد خوب گزارش شده است.

وی با اشاره به پیشرفت پروژه های مناطق 22 گانه تهران در زمینه فرهنگی و اجتماعی براساس بودجه تخصیص داده شده، بیان کرد: با توجه به اینکه کمیسیون اجتماعی شورا موظف به پایش روند اجرای برنامه ها در مناطق و سازمان های زیرمجموعه شهرداری است، بدون دخالت در روند اجرای پروژه ها کارشناسان کمیسیون به مناطق می روند تا میزان پیشرفت پروژه ها را به صورت ستادی پایش کنند.

حجت الاسلام ناصحی ادامه داد: در شورای چهارم مقرر شد پروژه هایی که از قبل آغاز شده بودند و بیش از 50درصد  پیشرفت داشتند اجرا شوند تا به سرانجام برسند. از همین رو طرح پایش ستادی را آغاز کردیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اگر شورا بودجه را به درستی تخصیص دهد بی شک اقدامات فرهنگی و اجتماعی نیز پیشرفت می کند، خاطر نشان کرد: فراز و نشیب های اقتصادی کنونی مربوط به یک سازمان و نهاد نیست و مربوط به کل کشور است. ضمن آنکه باید تاکید کنم اگر پیشرفت پروژه ای کم است تنها یک دلیل دارد اینکه بی شک بودجه ای تخصیص نیافته حتی اگر اعتبار پروژه مشخص شده باشد. باید در نظر داشته باشیم وقتی بودجه ای در کار نباشد، هیچ نهادی نمی تواند کاری از پیش ببرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با پرداختن به طرح ستادی پایش میزان پیشرفت پروژه های فرهنگی و اجتماعی در مناطق 22 گانه تهران گفت: براساس پایش کارشناسان کمیسیون از مناطق 22 گانه پایتخت، عملکرد شهرداری تهران از بعد فعالیت های فرهنگی و اجتماعی رضایت بخش بوده و بهترین مناطق 6، 15، 3 و 18 هستند که پیشرفت پروژه هایشان بهتر از سایر مناطق بوده است.

 



23992.jpg

درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: