جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 مهر 1395     
اقبال شاكري تاکید کرد:
لزوم پيگيري تامين واگن مترو

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئيس كميته عمران شوراي شهر بر لزوم بهره گيري از ظرفيت بخش خصوصي در خطوط آينده مترو تهران تاكيد كرد و گفت شوراي شهر از مشاركت بخش خصوصي در راه اندازي پروژه ها حمايت مي كند.

اقبال شاكري با اشاره لزوم بهره برداري خطوط مترو باقي مانده گفت: اميدواريم با تلاش هاي شهرداري تهران خطوط مترو مصوب شده تا شهريور سال آينده به تصويب برسد.

وي با تاكيد بر استفاده از ظرفيت بخش خصوصي در ساخت وساز خطوط آينده مترو تهران گفت :خطوط 8 و 9 مترو تهران بايد با استفاده از توان بخش خصوصي و با مدل مالي و توان مالي بخش خصوصي تعريف و اجرايي شود.

شاكري تاكيد كرد: شوراي شهر از هرگونه مشاركت بخش خصوصي داخلي وخارجي در احداث پروژه ها حمايت مي كند.

وي با اشاره به كمبود ناوگان اتوبوسراني و مترو گفت : افزايش ظرفيت ناوگان مترو و تامين قطارها مهم ترين ضرورت متروي تهران در شرايط فعلي است.

به گفته عضو شوراي شهر كوتاهي دولت در پرداخت ٥٠ درصد از هزینه حمل و نقل سبب كمبود ناوگان مترو و اتوبوسراني شهر تهران است كه اميدواريم دولت در اين زمينه همكاري لازم را با شهرداري تهران انجام دهد.

عضو شوراي شهرخاطرنشان کرد: در حال حاضر با خريد خدمات ومدل پيمايشي بخش خصوصي در ناوگان اتوبوسراني از توان بخش خصوصي استفاده شده است و در این راستا بايد به نقطه ای برسيم که شركت هاي خصوصي متعدد در سفرهاي درون شهري باهم رقابت كنند و این رقابت منجر به ارتقاء كيفيت خدمات به شهروندان شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: