جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 بهمن 1392     
با اجرای فاز دوم هدفمندکردن یارانه ها حمل و نقل عمومی موجود پاسخگوی نیاز شهروندان نیست

به گزارش شهرداری نیوز ، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین در سال آتی استفاده از حمل و نقل عمومی را افزایش خواهد داد عنوان کرد : در حال حاضر ناوگان حمل و نقل عمومی از تمام ظرفیت خود استفاده نمی کند اما افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی را باید به فال نیک گرفت.

احمد دنیا مالی افزود : امید می رود شهرداری تهران بتواند پاسخگوی نیاز شهروندان در این زمینه باشد .

به گفته وی عموما تقاضای سفر ، صبح بیش از ساعات دیگر است لذا بیشترین مشکلات در این ساعات بوجود می آید اما در ساعات غیر پیک و معمولی شرایط به گونه ای قابل قبول است .

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود تصریح کرد : با افزایش تقاضای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بالطبع از حجم ترافیک کاسته می شود اما این امر تنها به طور مقطعی موجب کاهش ترافیک می گردد و به تدریج تاثیر خود را از دست خواهد داد.

احمد دنیا مالی اذعان داشت : البته شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و مترو در راستای افزایش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تمهیدات ویژه ای خواهند اندیشید به گونه ای که شهروندان در این خصوص احساس نگرانی نداشته باشند .

وی در ادامه این مطلب با بیان اینکه شبکه حمل و نقلی تهران کامل نیست اظهار داشت : البته شبکه حمل و نقل عمومی تهران با آنچه مد نظر است فاصله زیادی دارد و تا کنون نیز به وضعیت مطلوب نرسیده است .

 رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به مطلوبیت سفر شهروندان تهرانی نیز اشاره و عنوان کرد : باید شرایط  به گونه ای رقم بخورد که شهروندان در شعاع کوتاه به حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشند .

دنیامالی در انتها در خصوص ضرورت زمانبندی تردد اتوبوس ها و مترو گفت : زمانبندی اتوبوس ها و مترو به نحو مطلوبی صورت نگرفته و نیازمند بررسی مجدد است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: