جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 مهر 1393     
پیگیری تامین اعتبار انتقال پایانه شرق

 به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز ، یک عضو شورای شهر تهران درباره تامین اعتبار انتقال پایانه شرق و حل معضل ترافیکی محدوه پایانه فعلی تذکر داد.

در جریان جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران تعدادی از اعضا به طرح دیدگاه ها و تذکرات خود در صحن علنی شورا  پرداختند.

مجتبی شاکری، عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع فرهنگسازی و آموزش مردم در زمینه فعالیت ها و خدمات آتش نشانی، گفت:  استفاده سازمان آتش نشانی از تبصره 41 و سه درصد بودجه ای که برای کار فرهنگی است، باید اجرایی شود.شاکری خاطر نشان ساخت: ماموریت های آتش نشانی خیلی فراتر از اطفای حریق است، خود آتش نشانی می تواند فکری کند تا این واژه بازبینی شود تا هم طولانی نباشد و هم مردم بتوانند استفاده کنند.

همچنین احمد حکیمی پور درباره تغییر دستور جلسات شورای اسلامی شهر تهران از سوی هیات رئیسه تذکر داد.

همچنین ابوالفضل قناعتی در بیان تذکراتی، ابراز داشت: بعد از آغاز سال تحصیلی شاهد افزایش قیمت خودروهای تاکسی هستیم. سه ماه پیش قیمتی مشخص کردیم و باید بر اساس آن قیمت دنبال شود.

وی افزود: پیک بادپا جدیدا افزایش قیمت داشته است. این در حالی است که مصوبه افزایش قیمت پیک بادپا مربوط به سال 91 است و  شهرداری باید لایحه این افزایش قیمت جدید را به شورا بیاورد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: پارک ولایت در جنب محله جوادیه افتتاح شده است، مردم جوادیه به خاطر اتوبان در جزیره قرار گرفته اند . پارک هم که داخل جوادیه نیست؛ حداقل پل پله برقی دار زده شود که سالمندان و شهروندان در جوادیه بتوانند استفاده کنند و به بوستان ولایت بروند.

وی همچنین درباره تامین اعتبار انتقال پایانه شرق و حل معضل ترافیکی محدوه پایانه فعلی تذکر داد.

علاوه بر این علی صابری، دیگر عضو شورای شهر تهران طی سخنانی گفت: از قول خانواده ناشنوایان به مناسبت مراسمی که برگزار شد از شهرداری و شخص قالیباف به خاطر کمک هایی که کردند تشکر می کنم.

وی افزود: جلسات ستاد مناسب سازی تشکیل شده است و امیدوارم این اتفاق ادامه پیدا کند تا جلسه حتما در معاونت شهرسازی برگزار شود.

صابری یادآور شد: درباره مسئله شوراها قائل به بحث و گفت و گو هستیم اما رویکردی از طرف برخی اشخاص چه قوه مجریه و چه قوه قضائیه صورت می گیرد که درست نیست. این البته به نظر من گارد شخصی است.

در ادامه جلسه امروز گزارش رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در خصوص پیشنهاد معرفی یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کمیته راهبردی موضوع تبصره یازدهم مصوبه انتقال بخشی از صنوف خاص و مشاغل مزاحم و آلاینده شهر تهران به خاور شهر بررسی شد.

رحمت الله حافظی در جریان بررسی این دستور جلسه، گفت: علی اصغر مودت یکی از اعضا بودند که در این کمیسیون حضور داشتند اما چون در حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران مسئولیت جدیدی پذیرفتند، کمیسیون فرد جدیدی به نام ناصر عبادتی معرفی کرده اند که با تایید دوستان جایگیزین مودت خواهند شد.

بر اساس رای گیری انجام شده ناصر عبادتی با 12  رای مخالف، 12 رای موافق و یک رای ممتنع رای نیاورد.

حبیب کاشانی نیز طی سخنانی در بیان علت عدم رای موافق اعضای شورا به ناصر عبادتی برای حضور در کمیته راهبردی انتقال صنوف خاص و مشاغل مزاحم، گفت: عبادتی از دوستانی هستند که زحمت می کشند اگر رای نیاوردند به خاطر این است که در کمیسیون فرهنگی هستند کار بزرگی را بر عهده دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: