جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 بهمن 1392     
مدیریت شهری برای ارتقا محتوی فرهنگی فعالیت ها نیازمند همکاری سازنده شورایاران است

به گزارش شهرداری نیوز ، نایب رییس شورای شهر در شورای معاونان امور اجتماعی شهرداری تهران ضمن تقدیر از مشارکت فعال شورایاران در اجرای طرح مدیریت محله گفت: مدیریت شهری مکلف به حمایت از شورایاران است و برای ارتقا محتوی فرهنگی فعالیت ها، رعایت اخلاق و حقوق شهروندی نیازمند همکاری سازنده با منتخبان مردم در پارلمان های محلی هستیم.

دکتر مرتضی طلایی در شورای معاونان امور اجتماعی شهرداری تهران که عصر روز گذشته 28 بهمن با حضور دکتر "سید محمدهادی ایازی " معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: شورایاری ها یک نهاد مردمی هستند که با رای مردم انتخاب شده اند و مدیریت شهری راجهت نیل به اهداف وماموریت های آن یاری می دهند.

رییس مجمع مشورتی روسای کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی کلان شهرها و مراکز استانها گفت: طی سال های گذشته شورایاران با حمایت و پشتیبانی شهروندان توانسته اند نقش موثری در اجرای طرح مدیریت محله ایفا و بخشی از سیاست های شهرداری تهران در زمینه افزایش مشارکت شهروندان در اداره امور شهر و برون سپاری فعالیت ها را اجرا کنند.

طلایی با اشاره به انتخابات آتی شورایاران عنوان کرد: مدیریت شهری مکلف به حمایت از شورایاران است و برای ارتقا محتوی فرهنگی فعالیت ها، رعایت اخلاق و حقوق شهروندی نیازمند همکاری سازنده با منتخبان مردم در پارلمان های محلی هستیم.

وی ارتقا فرهنگ عمومی را مهمترین ماموریت شورایاران دانست و افزود: هم اکنون انتظارها از شورایاران برحسب ماموریت ها و وظایف حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی تعیین و ارتقا فرهنگ عمومی و اصلاح برخی از بدرفتاری ها نیز از مهمترین وظایف این معاونت محسوب می شود که باید در سطح تصمیم گیری های کلان اقدام و شورایاران در اجرای این سیاست ها در مقایس محلی شهرداری تهران را یاری دهند.

نایب رییس شورای شهر گفت:  تصویر مطلوب ما از شهر زمانی تحقق می یابد که در خیابان های تهران تردد کنیم و شاهد رعایت رفتارهای ترافیکی، اخلاق شهروندی، حقوق اقشار جامعه نظیر معلولان و سالمند و حفظ محیط زیست و نظافت شهری باشیم.

شورای معاونان امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بررسی فعالیت های این نهاد اجتماعی درایام نوروز 93، گزارش عملکرد جشنواره های شهری مشکات، شمسه و شکوفا، نحوه تجهیز سراهای محله و رصد اخبار و فعالیت حوزه های مرتبط به کار خود خاتمه 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: