جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 مرداد 1395     
افزایش اعتبارات در راستای بهبود وضعیت ناوگان اتوبوسرانی

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران گفت: بهبود وضعیت ناوگان های حمل و نقل عمومی شهر تهران نیازمند افزایش بودجه و همکاری دولت است.

محمد سالاری با اشاره به خطرناک بودن وضعیت ترافیکی و آلودگی کلان شهرها گفت: یکی از مهم ترین چالش های کلان شهرها از جمله تهران وضعیت حمل و نقل است که برای حل این معضل راهی به جز سرمایه گذاری در مبحث حمل و نقل ریلی وجود ندارد.

وی در ادامه با تاکید بر کمبود بودجه و نقدینگی دولت افزود: گسترش ناوگان حمل و نقل ریلی نیازمند بودجه بسیار بالایی است اما با این حال این موضوع نیز در اولویت برنامه های شورای شهر تهران قرار گرفته است.

سالاری با بیان این که قسمت عمده ای از ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوس رانی تهران با توجه به حجم بالای مسافران فرسوده شده و نیازمند نوسازی است، تصریح کرد: افزایش اعتبارات و همچنین راهکارهای متفاوت در راستای بهبود وضعیت ناوگان اتوبوس رانی هم در برنامه بودجه ٥ ساله و در برنامه قابل اجرا در سال جاری لحاظ شده است.

عضو شورای شهر تهران با اذعان به این که سرمایه گذاری های دولتی در بخش خصوصی می تواند کمک شایانی در حل معضل یادشده کند، اظهار داشت: امیدواریم با افزایش مشارکت های دولت با کشورهای خارجی و همچنین همکاری با شهرداری تهران قدم های موثری را در جهت بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل شهری برداریم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: