جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 مهر 1393     
تخلفات تغییر کاربری پارکینگ‌ها به کمیسیون ماده 100 گزارش می شود

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تخلفات تغییر کاربری پارکینگ های مسقف در پایتخت گفت: با تغییر کاربری پارکینگ ها در کمیسیون ماده 100 شهرداری مخالفت می شود.

ابوالفضل قناعتی با تأکید بر اینکه  تغییرات کاربری پارکینگ های مسقف در شهر تهران در کمیسیون ماده 100 شهرداری با مخالفت روبرو می شود، اظهار داشت: متأسفانه هنوز تغییرات کاربری پارکینگ ها ادامه داد. این مساله از دید مسئولان شهرداری پنهان و برخی پارکینگ ها به خانه و انباری تبدیل می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تمامی موضوعات تغییر کاربری در کمیسیون ماده 100 دنبال می شود، خاطرنشان کرد: البته تعداد تخلفات در این حوزه آنقدر زیاد است که رسیدگی به آنها به طور کامل انجام نمی شود تا با آن برخورد شود.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری باید با تغییر کاربری پارکینگ ها به طور جدی برخورد کند، گفت: شهرداری باید نظارت لازم و کافی را داشته باشد که پارکینگ‌ ها حتما برای پارک خودروها استفاده شود و دور از چشم آنها، با تغییر کاربری استفاده دیگری از آنها نشود.

وی تأکید کرد: شهرداری در مجوز به ساخت و سازهای ساختمان ها باید به موضوع پارکینگ توجه کند و در واقع باید برای هر ساختمان با ضریب مشخص پارکینگ ایجاد شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: