جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 شهريور 1393     
تمهیدات ترافیکی شهرداری منطقه 20 به مناسبت آغاز سال تحصیلی

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 با توجه به ضرورت ساماندهی شبکه معابر؛ روان سازی و ایمن سازی تردد در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی طرح های ویژه ترافیکی را در سطح منطقه اجرا می کند.

علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 گفت: در راستای اجرای طرح مهر قلم و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید تمهیداتی در زمینه ایمن سازی و نگهداشت تجهیزات و علائم ترافیکی، نگهداشت پایانه ها، ایستگاههای اتوبوس و تاکسی و نگهداشت مسیر و ایستگاههای خطوط BRT اندیشیده شده که این عملیات از اول شهریور ماه در سطح منطقه آغاز شده است.

اسفراینی نژاد با اشاره به اینکه طرح استقبال از مهر طی سه دوره از اول شهریور تا 15 مهرماه اجرا می شود افزود: ساماندهی علائم و تجهیزات ترافیکی، رفع نقص چراغ های راهنمایی و رانندگی، ساماندهی ایستگاههای اتوبوس، همسطح سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی، ایمن سازی محورهای  مقابل مدارس از جمله طرح های ترافیکی پیش بینی شده است.

وی به تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور تامین رفاه حال شهروندان و به ویژه دانش آموزان اشاره کرد و افزود: در طرح ساماندهی پایانه های اتوبوس و تاکسی اقداماتی نظیر نصب شیشه؛ تامین روشنایی ؛ خط کشی محیطی؛ نصب تابلو؛نصب نقشه راهنما؛ نظافت و شستشو و نصب تابلو راهنمای مسافر پیش بینی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه خط کشی بلوک عابر پیاده ؛ ساماندهی چراغهای راهنمایی؛ مرمت و نصب گاردیل ؛ نصب  و تعویض شبکه ایمنی ؛ شستشو و نظاف تابلو تعیین مسیر و به هنگام سازی جان پناه و تجهیزات ایمنی عابر پیاده را از اقدامات انجام شده در راستای ایمن سازی و نگهداشت تجهیزات و علائم ترافیکی عنوان کرد.

وی به نصب نرده ایمنی و شستشوی سرپناه در راستای نگهداشت مسیر ایستگاه های خطور BRT اشاره کرد و اظهار داشت:به منظور کنترل تردد و هدایت وسایل حمل و نقل شناور به نقاط پرتردد همه دستگاه های نظارتی، همزمان با روزهای ابتدایی مهرماه در آماده باش کامل خواهند بود تا خللی در رفت و آمد شهروندان ایجاد نشود.

اسفراینی نژاد تصریح کرد: اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی با مضامین فرهنگ ترافیک و اطلاع رسانی محیطی دراین خصوص با هدف افزایش آگاهی دانش آموزان و ارتقا ایمنی تردد از دیگر برنامه های  پیش بینی شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: