جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 شهريور 1393     
اختصاص 350 میلیارد از بودجه شهرداری برای پیوست فرهنگی و پروژه ها

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس شورای اسلامی شهر تهران از اختصاص 350 میلیارد تومان از کل بودجه شهرداری تهران برای پیوست فرهنگی و پروژه ها خبر داد.

مهندس مهدی چمران گفت: کل بودجه امسال شهرداری تهران بیش از 15 هزار میلیارد تومان است که شورای شهر 3 درصد از این بودجه را به مسائل فرهنگی اختصاص داده است.

وی ادامه داد: این 3 درصد بودجه ای که برای پیوست فرهنگی، معاونت ها و پروژه های شهرداری در نظر گرفته شده از بودجه معاونت فرهنگی و سازمان فرهنگی شهرداری جدا است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران یاد آور شد: سال هاست با هدف نهادینه کردن هویت فرهنگی اسلامی ایرانی در تلاش بودیم که پیوست فرهنگی را در تمام برنامه ها و حتی پروژه های عمرانی به طرق مختلف لحاظ شود تا شاهد تأثیرات مثبت را بر فرهنگ جامعه باشیم.

وی خاطر نشان کرد: باورها، اعتقادات و رفتار و منش تک تک افراد جامعه است که فرهنگ آن جامعه را رقم می زند و بدون حضور مردم هیچ گاه مسئله فرهنگ به جایگاه مناسب خود نمی رسد همانطور که مردم این سرزمین با حضورشان در زمان انقلاب اسلامی و 8 سال جنگ تحمیلی توانستند اتفاقات فرهنگی خوبی را در جامعه رقم بزنند.

چمران در پایان گفت: این مردم هستند که می توانند در اصلاح وارتقا فرهنگ جامعه تأثیر گذار باشند به صورتی که با مشارکت آنان در تبین مباحث فرهنگی می توانیم برای حفظ هویت فرهنگی ایرانی اسلامی مان در برابر هجمه فرهنگی که از سوی غرب آغاز شده مقابله کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: