جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 شهريور 1393     
سامانه نظارت شورا بر پروژه های شهرداری تشریح شد

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از تشریح «سامانه نظارت شورا» بر پروژه ها برای معاونت های برنامه ریزی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران خبر داد.

علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با اعلام این خبر اظهار داشت: طی جلسله ای که صبح امروز با حضور مدیرکل برنامه ریزی شهرداری تهران؛ مدیرکل ارزیابی شهرداری؛ نماینده سازمان فناوری و اطلاعات و معاونین برنامه ریزی مناطق برگزار شد؛ سامانه نظارت شورا بر پروژه های مستمر و غیرمستمر شهرداری تشریح شد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به سیستم سنتی نظارت طی سالهای گذشته تاکید کرد: در سالهای گذشته کارشناسان کمیسیون فرم ها را به صورت دستی پر می کردند و در سیستم جدید با مکانیزاسیون فرم های کاغذی نظارت فرآیند جمع آوری اطلاعات پیشرفت پروژه ها تسهیل و تسریع شده است.

وی با اشاره به تشکیل بانک اطلاعات پروژه های مصوب در شورا توسط این سامانه اظهار داشت: برقراری ارتباط با سامانه های شهرداری برای افزایش صحت اطلاعات یکی از مهم ترین دستاوردهای این سامانه است.

دبیر افزود: توزیع سیستمی نظام به روز آوری اطلاعات تا سطح معاونت های مناطق و ستاد؛ افزایش سرعت و دقت محاسبات تجمیع پیشرفت پروژه ها و همچنین توسعه سطح نظارت شورا بر شهرداری از مهم ترین اهدافی است که کمیسیون برنامه و بودجه شورا با راه اندازی این سامانه دنبال می کند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرداری تهران با اشاره به ضرورت جایگاه برنامه ریزی در مناطق شهرداری بیان داشت: من معتفدم جایگاه معاونت برنامه ریزی در مناطق باید ارتقا یابد و این سامانه می تواند با قدرت نظارت بالا این جایگاه را به معاونت برنامه ریزی مناطق بدهد.

علیرضا دبیر در خصوص مراحل طراحی و راه اندازی سامانه توضیح داد: به منظور طراحی بهترین شکل این سامانه از بهمن ماه کار آغاز شده و جلسات متعددی با کارشناسان دفتر تخصصصی شورا به منظور تهیه قالب اختصاصی فرم ها نظارت برگزار شده است




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: