جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 تير 1395     
وظیفه شورا پرداختن به موضوعات مهم است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، دنیامالی خاطرنشان کرد: برای کاهش هزینه ها و سفرهای درون شهری وظیفه شورا این است که به این موضوعات بپردازد نه اینکه طرح هایی بیاورد که مردم باید بارها در خصوص آن از اعضا سوال بپرسند که چه دستاوردی برای شهر دارد؟

 

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه رسیدگی به سایت منتسب شده به شورای شهر با عنوان شوراآنلاین قابل پیگیری است، گفت: من نمی دانم چه مرضی است که موضوعات غیرمرتبط با شورا در این سایت مطرح شود و با اس ام اس نیز به مردم گفته شود. به طور مثال موضوعات خانوادگی اعضا.

احمد دنیامالی در تذکر پیش از دستور دویست و هفتاد و هفتمین جلسه شورا با بیان اینکه از هیات رئیسه شورا می خواهم از لحاظ قانونی با این سایت برخورد کند، تصریح کرد: مباحثی که در این این سایت عنوان می شود، به نوعی تلقی عمومی در جامعه ایجاد می کند. در حالی که این سایت رسمی شورا نیست. انتظار داشتم که روابط عمومی پیشتاز در برخورد با این سایت باشد.

وی ادامه داد: این سایت اقداماتی کرد که زیبنده اعضای شورا و جایگاه شورا نیست.

دنیامالی همچنین به مشکلات اعضا در طرح مسائل و پیشنهادات در صحن شورا اشاره کرد و گفت: این مشکل سه سال اخیر گریبان گیر اعضای شورا بوده است. به طور مثال اعضا نمی دانند که چگونه پیشنهادات شان را بین 31 عضو طرح کنند.

وی با یادآوری اینکه تذکر دادن تعریف دارد و بحث هایی که داریم در خصوص مسائل سخت و نرم شهر است، اما نمی دانیم چگونه مطرح کنیم، تصریح کرد: 22 منطقه داریم، آیا واقعا نشسته ایم فکر کنیم تا ببینیم نسبت یک منطقه از لحاظ سطوح و جمعیت به چه اندازه است؟ بر اساس چه قوانینی آمده ایم پهنه بندی های شهر تهران را انجام داده ایم؟

دنیامالی با اشاره به اینکه پهنه بندی و منطقه بندی شهرداری با آموزش و پرورش، شرکت آب و گاز و... فرق دارد و آسیب این تفاوت ها تنها متوجه مردم است، خاطرنشان کرد: برای کاهش هزینه ها و سفرهای درون شهری وظیفه شورا این است که به این موضوعات بپردازد نه اینکه طرح هایی بیاورد که مردم باید بارها در خصوص آن از اعضا سوال بپرسند که چه دستاوردی برای شهر دارد؟

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: