جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 شهريور 1393     
علت انتظار طولانی رانندگان برای دریافت تاکسی نو، پیگیری می شود

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز ، عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با روند نوسازی تاکسی های فرسوده شهر تهران گفت: این امر هم اکنون در حال انجام است . در برنامه بودجه سال 93 و برنامه 5 ساله شهرداری تهران ، این طرح که سالانه تعدادی از تاکسی های فرسوده جایگزین شوند ، به تصویب رسیده و تخصیص اعتبارات نیز انجام گرفته است.

پیش بینی می شود روند نوسازی تاکسی های فرسوده در سقف مصوب شورای اسلامی شهر تهران ، طی 5 سال آتی به تدریج انجام گیرد.

دکتر اقبال شاکری در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوزدر خصوص ورود تاکسی های هیبریدی ، افزود: جهت جایگزینی تاکسی های هیبریدی ، برای سال جاری در حدود 100 دستگاه خودروی هیبریدی پیش بینی شده است که مقدمات کار آن در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال این تعداد خودرو وارد ناوگان تاکسیرانی شهر تهران شود.

وی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون نهایی کردن آیین نامه استاندارد این خودرو ها در حال پیگیری و انجام است تا بر اساس آن ، سازمان استاندارد کشور تصمیم گیری کرده و مجوز ورود خودروهای هیبریدی داده شود.

وی در ادامه در خصوص سخنان مظفر مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران در مورد خودداری از انجام هر گونه خدمات اداری به مالکان تاکسی های فرسوده ای که فاقد پلاک ملی هستند گفت: این مسئله جزء آیین نامه و ضوابط داخلی سازمان تاکسیرانی است که جهت جایگزینی خودروها انجام می پذیرد.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران در رابطه با مشکلات تاکسی داران برای دریافت وام از جمله داشتن ضامن معتبر و اقساط بالای وام ها اظهار داشت: این امر از ضوابط اخذ تسهیلات  است و برای دریافت هر گونه تسهیلات از بانک ها ، چه در زمینه وام هایی که سازمان تاکسیرانی می دهد و چه در موضوعات دیگر، از شرایط اخذ وام بوده و جزء مقررات قانونی کشور محسوب می شود.

دکتر اقبال شاکری در پایان در خصوص مشکل مطرح شده تاکسی داران که از هنگام تحویل تاکسی فرسوده خود تا زمانی که خودروی جدید خود را دریافت کنند ،ماه ها بدون وسیله بوده و از نظر امرار معاش در مضیقه هستند ، تصریح کرد : این مورد قطعا از سوی شورای شهرتهران پیگیری خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: