جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 مرداد 1393     
ارائه سرویس رایگان به 54 مدرسه استثنایی تهران از سوی شهرداری

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز ، عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه شورای اسلامی شهر تهران که با حضور کمیسیون های عمران وکمیسیون بودجه ، نماینده آموزش و پرورش ، نماینده انجمن اولیا و مربیان ، شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری تهران برگزار شد طرحی مبنی براین که سرویس کلیه مدارس استثنایی به صورت رایگان از سوی سازمان اتوبوسرانی تهران در اختیار آن ها قرار گیرد، به تصویب رسید.

دکتر اقبال شاکری درادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: 54 مدرسه استثنایی شهر تهران تحت پوشش این طرح قرار گرفته وشهرداری ، خودروهایی ازنوع ون و مینی بوس که دارای امکانات و تجهیزات لازم برای اینگونه افراد باشد را دراختیار این مدارس قرار می دهد.

وی در ادامه در رابطه با افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس گفت: کمیسیون عمران شورای شهرتهران امکان افزایش هزینه های مصوب گذشته برای خودروهای سواری ، ون ، مینی بوس و اتوبوس ، تا سقف 20 درصد که تا مدتی افزایش پیدا نکرده بود ، را تصویب کرد.

اقبال شاکری تصریح کرد: طبق تفاهم نامه ای که بین شهرداری ، پلیس راهور و انجمن اولیا و مربیان امضا شد ، قرار براین شد که این طرح، در مدارس مناطق جنوب شهر تهران با کمی افزایش قیمت نسبت به سال گذشته انجام شود و در مناطق دیگر تا سقف 20 درصد افزایش پیدا کند.ضمنا مدیران مدارس و انجمن اولیا و مربیان بایستی توجه داشته باشند که با دارندگان خودروهای غیر مجاز قرارداد نبسته و کلیه مشخصات وسایل نقلیه که از سوی شهرداری اعلام می شود را مد نظر داشته باشند.

وی با تشریح نکات مطرح شده در جلسه دیروز تاکید کرد: خدمات ، معاینه فنی ، تسهیلات ، نحوه پیاده و سوار کردن و مسافت هایی که این وسایل نقلیه باید طی کنند ، پارامتر های موثر در افزایش نرخ کرایه بوده و بنابراین برای 22 روز در ماه ، نرخ تعرفه ماهیانه آن به تصویب رسید.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر درپایان در رابطه با آموزش رانندگان سرویس مدارس گفت: این آموزش جزو همان خدماتی است که شهرداری برای سرویس مدارس ارائه می دهد و در مورد خودروهایی که به عنوان سرویس فعالیت می کنند و تحت پوش شهرداری نیستند ، بایستی ذیل این آیین نامه مشخصات آن ها از نظر آموزش ، معاینه فنی و مشخصات خودرو به طور کامل بررسی شده و سپس به فعالیت بپردازند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: