جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 تير 1395     
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:
توسعه شبکه مترو نیازمند حمایت دولت و مجلس است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت از سیستم حمل و نقل عمومی گفتیکی از مهمترین اولویت ها در بحث حمل و نقل عمومی، بخش حمل و نقل ریلی است که میزان اهمیت و تاثیر آن در بحث ترافیک و جابجایی مسافران غیر قابل انکار است.

 

غلام محمد زارعی در ادامه گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز،اظهار داشتچنانچه رویکرد استفاده از حمل و نقل عمومی در بین مردم مرسوم و باب شود قطعا ترافیک شهری و آلودگی هوا نیز به صورت قابل توجهی کاهش می یابد و متعاقبا هزینه ای که در بخش سوخت و انرژی مصرف می شود، کاهش می یابد.

وی در ادامه تصریح کردقطعا باید به موضوع توسعه حمل و نقل عمومی وارد شد و در این زمینه اقدامات مؤثری صورت گیرد، که البته کارهای خوبی در زمینه توسعه مترو و خطوط ریلی از سوی مدیریت شهری در شهر تهران صورت گرفته است.

زارعی خاطر نشان کردمترو از جمله امکانات عمومی در باب حمل و نقل است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته و طبعا به پیشرفت و رشد نیز نیازمند است.

نماینده مردم کهکیلویه و بویراحمد، در پایان افزود توسعه شبکه مترو یکی از ضروریات در کشور است که البته به حمایت دولت و همینطور مجلس نیاز دارد تا تهران و همه کلانشهرهای کشور از یک شبکه حمل و نقلی که در شأن، مناسب و شایسته است،برخوردار گردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: